Goedemorgen MINI-gekken,
Een aantal van jullie kennen mij al, want ben inmiddels alweer bijna twee jaar actief hier.. Maar nu toch eindelijk sponsor geworden ( jippie ).. Maar zal me toch nog even voorstellen.. Ik ben Linda 22 jaar, en inmiddels werk ik al meer dan 3 jaar bij Ekris Arnhem al verkoopadviseur MINI.. Uiteraard rijd ik zelf ook altijd in een MINI.. Leuke bijkomstigheid is dat ik bijna ieder half jaar een nieuwe MINI mag uitzoeken ( wat vervelend ).. Ik zal straks even wat foto’s van mijn nieuwe MINI posten, zijn net gisteren nieuwe sideskirts gemonteerd.. Dus mijn MINI is nu helemaal klaar voor de foto.. Oh, ja hij is te koop ( mag ik weer een nieuwe uitzoeken )
Als jullie vragen hebben over MINI, dan kunnen jullie mij gewoon een PM-tje sturen.. Alle MINI accessoires kunnen gewoon via de PM besteld worden, en in de meeste gevallen stuur ik het dan gewoon op.. Kan soms even duren voordat ik een PM-tje beantwoord.. Soms ben ik drukker met de newminiclub, dan met mijn eigen werk.. (niet zeggen hoor)
Uiteraard worden er in de toekomst, een aantal ritten en dagen organiseren.. Hebben jullie ideeën, dan hoor ik dat graag.. Ik help graag mee..
Maar goed, als je verder nog wat wil weten dan hoor ik dat graag..
Tot snel,
Linda/ Let’s MINI
Jippie sponsor geworden, ff voorstellen..
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heyyyy Linda
Wist niet wat ik zag gisteren op de site...EKRIS sponsor....?!!?
Helemaal goed zeg ik,eindelijk ook een Nederlandse dealer die de club ondersteund.
Zit regelmatig van Amstelveen richting Huissen dus ga zeker een keertje langskomen (hebben jullie lekkere koffie....?
)
Veel succes met je activiteiten.
Groet,
Mike

Wist niet wat ik zag gisteren op de site...EKRIS sponsor....?!!?

Helemaal goed zeg ik,eindelijk ook een Nederlandse dealer die de club ondersteund.
Zit regelmatig van Amstelveen richting Huissen dus ga zeker een keertje langskomen (hebben jullie lekkere koffie....?

Veel succes met je activiteiten.
Groet,
Mike
F56S JCW PRO LCI
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Hoi Linda,
Ik dacht al dat ik wat gemist had, dat Ekris sponsor was geworden.
Kijk daar kunnen de Nederlandse dealers nog eens een voorbeeld aan nemen.
Leuk hoor.
Annet
Ik dacht al dat ik wat gemist had, dat Ekris sponsor was geworden.

Kijk daar kunnen de Nederlandse dealers nog eens een voorbeeld aan nemen.
Leuk hoor.
Annet

- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Ja, we zijn bezig met een nieuwe site.. Dus heb ik al aangegeven, dat er iets van de newminiclub wordt opgezet...
Onze sponsors