Union Jack kap voor de binnenspiegel past niet!!!!!!!!

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
Glenn-DUB
Be Mini
Be Mini

Union Jack kap voor de binnenspiegel past niet!!!!!!!!

10 dec 2008, 19:10

HELP!!!!!

Ik heb een hele mooie mod gekocht via Ebay.DE, aanvullend op de spiegekappen die ik nog moet krijgen, het betreft een kap van Union Jack die je over je binenspiegel kan plakken.

Afbeelding

Nu het probleem,.... hij past natuurlijk weer eens niet :mad: de kap is te groot voor de binnenspiegel
Mijn R50 is van 2003 maar in de advertentie stond alle one's en coopers vanaf 07 en alle R50's met normale handbediende binnenspiegels,....... helaas fout gegokt dus,.....

Nu een vraag,... wie kan mij AUB helpen om hier een oplossing voor te vinden :? is het mogelijk om er nog een juiste binnenspiegel te kopen en is het moeilijk om de juiste spiegel te bevestigen??????

Pleaseeeeeee,...helppppppp :(
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 dec 2008, 19:48

Ik weet al wat het probleem is. De binnenspiegelkap die jij hebt gekocht past niet op een pre-facelift MINI (dus gebouwd voor juli '04). In deze MINI's zat namelijk een andere binnenspiegel dan in postfacelift MINI's en R56's. Er bestaat trouwens wel een binnenspiegelkap voor pre-facelift MINI's en deze is gewoon bij de dealer te bestellen. De makkelijkste oplossing is om de kap die je hebt gekocht weer te verkopen en dan bij de dealer de goede te bestellen (of kijken of de goede kap ergens tweedehands aangeboden wordt). Je moet er dus goed op letten dat je een spiegelkap koopt voor MINI's van voor juli '04 zonder automatisch dimmende binnenspiegel (kost volgens mij 39 euro bij de dealer).
Afbeelding
Glenn-DUB
Be Mini
Be Mini

10 dec 2008, 20:02

@ Ivo

39 euro????? is dat zo?????? is maar 4 euro duurder dan dat ik er nu voor heb betaald (incl. verz. kosten) damn.... weer veels teveel moeite gedaan voor niks :(

Maar weet je zeker dat het zo goedkoop is bij de stealer?
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 dec 2008, 20:05

Glenn-DUB schreef:@ Ivo

39 euro????? is dat zo?????? is maar 4 euro duurder dan dat ik er nu voor heb betaald (incl. verz. kosten) damn.... weer veels teveel moeite gedaan voor niks :(

Ik heb twee jaar geleden de Union Jack binnenspiegelkap gekocht bij de dealer en heb er toen 39 euro voor betaald (ik had toen trouwens ook niet in één keer de goede :roll:). Ik zou daar dus maar eens binnenwandelen :wink:.
Afbeelding
Glenn-DUB
Be Mini
Be Mini

10 dec 2008, 20:31

Ivo schreef:
Glenn-DUB schreef:@ Ivo

Ik heb twee jaar geleden de Union Jack binnenspiegelkap gekocht bij de dealer en heb er toen 39 euro voor betaald (ik had toen trouwens ook niet in één keer de goede :roll:). Ik zou daar dus maar eens binnenwandelen :wink:.
Dat lijkt me een goed idee, want BMW Ooldbekink Hoogeveen is het nog nooit gelukt om in 1 x het goede artikel te leveren in al die jaren dat ik BMW rij,... de sukkels
paulsuus
Enthousiast
Enthousiast

08 jan 2009, 14:14

wij hebben ook een binnenspiegel union jack betseld, bij de bmwdealer . ging eerst ook mis, maar hij heeft hem teruggenomen, en een goede besteld, weet niet meer de prijs, maar niet te duur(wij hebben daar ook de buitenspiegels vandaan, en de daksticker)
Hans J
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jan 2009, 14:30

Mosterd na de maaltijd maar alsje even de zoekfunctie had gebruikt was je dit niet overkomen.

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”