- aan de One D-rijders (weet niet of dit er veel zijn hier), als ik van 1ste versnelling naar 2de ga en terug gas geef dan duurt het zo heel eventjes vooralleer ik goed kan doorrijden. Ik bedoel, het lijkt wel alsof ik niet vooruit geraak. Ik ben benzine-rijden gewend, ligt daar waarschijnlijk aan of ik rij gewoon abnormaal verkeerd. Maar mijn zus en mijn vriend hadden het ook opgemerkt (Diesel-rijders). Enige tips hiervoor? Koppeling snel of trager laten komen? Ik weet het niet.
- ivm automatische airco, als de airco aanslaat of wanneer ik de auto uitzet blijft de airco nog erg luid nablazen (of hoe je het ook noemt). Volgens mijn moeder ben ik helemaal klaar om op te stijgen

- gisteren stond mijn auto gewoon op de oprit en we gingen er even naar kijken. Mijn schoonbroer merkte op dat er vloeistof uit de ruitensproeiergaatjes liep. Dit lijkt me niet dadelijk erg normaal? Vanachter is er ook een streep/markering van vloeistof dat er gelopen heeft. Ik heb de ruitenvloeistof nog nooit gebruikt. Iemand dit ook voor gehad? Of weet hoe dit komt?
Dat zijn eigenlijk mijn vraagjes, sommige al wat dommer dan de anderen. Maar ik heb liever een antwoord en zo word ik weer beetje slimmer

Groetjes en bedankt,
Jaajke