Hans GP
- cooper
- Leerling Mini lid
Bericht
Voor die prijs zouden er toch wel beschermkapjes over de veiligheidsbouten moeten zitten vindt ik. Kan best een vette bak zijn qua prestaties maar ik vind het maar niks. Al een geluk dat smaken verschillen of BMW kon ze al recycleren voor ze verkocht raakten. De Belgische bij Smets in Lier raakt maar niet verkocht.
De Mini Classic lekt geen olie , hij markeerd z'n territorium
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo, het spruitje is er weer af.. wat een klus zeg
ik zal hulp krijgen van peter, maarja die was weer te laat.. toen was het al gebeurd
die is er wel vandoor gegaan met de K&N filter en de worksbougies, de strut brace gaat weer op de GP.
Daarna even wezen rijden (nou ja, zeg maar scheuren) wat een braaf karretje
hij is nog wel snel maar mist het brute geluid.. ik hoorde peter gewoon toen ik volgas ging
die GP moet maar snel komen 
Met twee wielen over een rotonde met ze tweeen en jahoor een motormuis achter ons.. gelijk van het gas af saint kwam hij naast ons rijden even kijken en vervolgens reed hij door.. pffff... gelukkig reden we maar 150 waar je 50 mag

Daarna even wezen rijden (nou ja, zeg maar scheuren) wat een braaf karretje

Met twee wielen over een rotonde met ze tweeen en jahoor een motormuis achter ons.. gelijk van het gas af saint kwam hij naast ons rijden even kijken en vervolgens reed hij door.. pffff... gelukkig reden we maar 150 waar je 50 mag

Onze sponsors