Paul's PW Mini One: VERKOCHT

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 dec 2008, 22:59

Ben benieuwd! Vind zelf alleen rechts het strakst, omdat het een one is.
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 dec 2008, 07:01

Tip van flip: zou géén Remus of Laser nemen! Schiet je niet veel mee op, alleen geluid. Wil naast mooie sound een beetje meer vermogen en koppel: neem dan een open uitlaat zoals Milltek of Supersprint.
DiabloPvA
Macciesluiter

11 dec 2008, 16:31

Mini Poeper schreef:Tip van flip: zou géén Remus of Laser nemen! Schiet je niet veel mee op, alleen geluid. Wil naast mooie sound een beetje meer vermogen en koppel: neem dan een open uitlaat zoals Milltek of Supersprint.
Ik ga morgen bij Beek langs om te vragen wat er allemaal mogelijk is en wat de prijs is natuurlijk, maar bedankt voor de tip flip :D
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 dec 2008, 17:02

Niks mis met Remus hoor.. Laser ben ik ook geen fan van.
Ri
Rini

11 dec 2008, 19:58

denizg schreef:Niks mis met Remus hoor.. Laser ben ik ook geen fan van.
Qua geluid is de Laser echt wel een toppertje vind ik.
Dit filmpje is van onze R50 MINI ONE --> http://nl.youtube.com/view_play_list?p=BEEED0AA98D21BEB
Pasvorm kan beter, want we moeten hem nog recht en iets hoger hanger.
DiabloPvA
Macciesluiter

11 dec 2008, 20:18

klinkt idd niet verkeerd rini.odette

bij de dealer vertelde ze ook dat Laser voor de oudere modellen nog uitlaten maakte, maar hij zei dat ze dat voor de nieuwere modellen, de R56 van mij dus, niet meer maakte

maar ik zie het morgen wel wat beek allemaal in de aanbieding heeft
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 dec 2008, 22:17

denizg schreef:Niks mis met Remus hoor.. Laser ben ik ook geen fan van.
Ik ben van beiden geen fan... :roll: Geven allebei alleen meer geluid, meer niet...
rini.odette schreef: Qua geluid is de Laser echt wel een toppertje vind ik.
Dit filmpje is van onze R50 MINI ONE --> http://nl.youtube.com/view_play_list?p=BEEED0AA98D21BEB
Pasvorm kan beter, want we moeten hem nog recht en iets hoger hanger.
Zie reactie hierboven...

Het hoe en waarom is al eens in een ander topic voorbij gekomen:
[web]http://www.newminiclub.nl/forum/about8610.html[/web]
DiabloPvA
Macciesluiter

11 dec 2008, 22:22

ja maar dat topic gaat over de R50, R52 en R53 of niet?

ik heb een R56
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 dec 2008, 22:34

DiabloPvA schreef:ja maar dat topic gaat over de R50, R52 en R53 of niet?

ik heb een R56
Die heeft toch ook een uitlaat of niet...?
Lees mijn derde post en maak je conclusie...
DiabloPvA
Macciesluiter

11 dec 2008, 22:51

Ja ok maar ik dacht dat ik wat gehoord had dat het systeem anders was.

Maar ik laat het lekker door Beek uitzoeken denk ik. Hoef ik alleen te betalen en meer niet :P
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 dec 2008, 23:27

DiabloPvA schreef:klinkt idd niet verkeerd rini.odette

bij de dealer vertelde ze ook dat Laser voor de oudere modellen nog uitlaten maakte, maar hij zei dat ze dat voor de nieuwere modellen, de R56 van mij dus, niet meer maakte

maar ik zie het morgen wel wat beek allemaal in de aanbieding heeft
Weet je hoe dat kan? De auto uitlaat tak, van laser, was eerder altijd een Nederlands merk, maar is deze zomer Failliet gegaan. het is in verschillende delen verkocht en een deel ervan is gekocht door een man uit Duitsland en hij verkoopt nou de laatste oude uitlaten, ik was er voor twee maanden terug voor een uitlaat voor de micra en hij liet me zien wat hij allemaal opgekocht had. Het was het nodige, en volgens hem stond er ook nog het nodige in Nederland.

hij vertelde ook wel, net als mini poeper, Dat het vooral mis ging bij de pasvorm en dat hij daarom eerst een heleboel uitlaten ging aanpassen alvorens ze in de verkoop te doen, of alleen de dempers+sierstukken te verkopen.

Niet dat het veel uitmaakt voor jou keuze maar wou het toch even met jullie delen.

Hoor ook eens naar een spruitstuk, dat is zo'n beetje de enige manier om nog enig zins voor een normaal bedrag aan pk's te komen ;)
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 dec 2008, 23:30

DiabloPvA schreef:Ja ok maar ik dacht dat ik wat gehoord had dat het systeem anders was.

Maar ik laat het lekker door Beek uitzoeken denk ik. Hoef ik alleen te betalen en meer niet :P
:shock: Dat vindt ik juist het boeiende aan tuning: de natuurkunde erachter het hoe, wat en warom...
Als ik iets sleutel of monteer aan mijn auto ben ik ook heel benieuwd wat het effect ervan is.
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 dec 2008, 23:38

Mini Poeper schreef:
DiabloPvA schreef:Ja ok maar ik dacht dat ik wat gehoord had dat het systeem anders was.

:shock: Dat vindt ik juist het boeiende aan tuning: de natuurkunde erachter het hoe, wat en warom...
Als ik iets sleutel of monteer aan mijn auto ben ik ook heel benieuwd wat het effect ervan is.
Ik ben van mening dat je bij bepaalde onderdelen van te voren al wel kunt weten of iets effect gaat hebben op je auto. Als je een grotere gasklep monteert, of nog beter, throttle bodies, maar je verandert helemaal niks aan je motor management ga je er zowieso niks op vooruit. Daarom moet je verder kijken dan alleen naar wat het ding alleen doet. Een open uitlaat doet niet zoveel, maar in combinatie met een betere luchtinlaat een beter spruitstuk, een betere kat en een betere ontsteking kan het toch ineens een paar pk schelen. Het gaat er niet om wat je doet, maar waarmee in combinatie je het doet.
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 dec 2008, 23:39

biermagnaat schreef:
Mini Poeper schreef:

Ik ben van mening dat je bij bepaalde onderdelen van te voren al wel kunt weten of iets effect gaat hebben op je auto. Als je een grotere gasklep monteert, of nog beter, throttle bodies, maar je verandert helemaal niks aan je motor management ga je er zowieso niks op vooruit. Daarom moet je verder kijken dan alleen naar wat het ding alleen doet. Een open uitlaat doet niet zoveel, maar in combinatie met een betere luchtinlaat een beter spruitstuk, een betere kat en een betere ontsteking kan het toch ineens een paar pk schelen. Het gaat er niet om wat je doet, maar waarmee in combinatie je het doet.
Uiteraard!
coendek
Stoepsleutelaar

12 dec 2008, 01:11

Afbeelding

was toch leuk geweest :lol:

Terug naar “Show your ride”