Wheel spacers
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Iemand?Adrenalin Junkie schreef:Dat zou wel handig zijn...BRG schreef:Weer een aanmelding erbij![]()
.....
Regelt er ook iemand een groupbuy voor langere bouten
(ff vraagje, moet je de langere bouten inkorten, kunnen ze bijv. schade aanrichten bij de Mini?)
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
He Guys, als jullie klaar zijn met jullie spacers, en de verlengde wielbouten lopen de R55 en R56 lieden tegen het probleem aan dat er géén slotbouten ( M14 x1,25) voor zijn.
Als jullie die wel tegenkomen, meld dat dan even op het forum, want dan maak je een paar andere forumleden erg blij mee.
(BMW X3, Maaij, ikzelf enz.)
Als jullie die wel tegenkomen, meld dat dan even op het forum, want dan maak je een paar andere forumleden erg blij mee.

(BMW X3, Maaij, ikzelf enz.)
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
tja, slotbouten.. als iedereen de sleutel heeft is het niet echt zinvol lijkt mij.. Met een KIII alarm begint je auto bovendien te loeien als die wordt opgekrikt.
Voor langere bouten wil ik wel ergens een balletje opgooien. Ik heb alleen geen idee wat de maten moeten zijn. Kan iemand dat voor R53 met 8mm en 15mm spacer en voor R56 mij dat vertellen? Vraag ik wel een offerte op.
Voor langere bouten wil ik wel ergens een balletje opgooien. Ik heb alleen geen idee wat de maten moeten zijn. Kan iemand dat voor R53 met 8mm en 15mm spacer en voor R56 mij dat vertellen? Vraag ik wel een offerte op.
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tsja, je kan t beter ietwat moeilijker maken niet...?Jurgen schreef:Is dat dan nog steeds zo waardevol, slotbouten, je kan gewoon een doosje bij de dealer kopen met daar alle lopers in voor alle bouten...
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Ronald Wijnen
- 4 op een rij!
Bericht
Zou mooi zijn als er idd iemand een balletje opgooit ivm de verlengde wielbouten,hebben we straks de halve club een stukje breder op de wielen
Ik wil de spacers morgen of overmorgen gaan bestellen, hier nog even een lijstje tot nu toe
Bestel lijst tot zover;
8mm;
Raven14 x4
Harmar x4
BRG x4
Adrenalin junkie x4
Jbcola x2
Tirex x2
Coendek x2
Totaal; 22 stuks
15mm;
Jurgen x4
Frank69 x4
Adrenalin junkie x4
Berthil (20mm) x4
Ossie1972 x4
Kamiel x4
Che x4
Kaj (collega) x4
Harmar x4
Mini poeper x4
Robbee x2
Totaal ; 42 stuks
Meer mensen zijn uiteraard altijd welkom!

Ik wil de spacers morgen of overmorgen gaan bestellen, hier nog even een lijstje tot nu toe

Bestel lijst tot zover;
8mm;
Raven14 x4
Harmar x4
BRG x4
Adrenalin junkie x4
Jbcola x2
Tirex x2
Coendek x2
Totaal; 22 stuks
15mm;
Jurgen x4
Frank69 x4
Adrenalin junkie x4
Berthil (20mm) x4
Ossie1972 x4
Kamiel x4
Che x4
Kaj (collega) x4
Harmar x4
Mini poeper x4
Robbee x2
Totaal ; 42 stuks
Meer mensen zijn uiteraard altijd welkom!

Laatst gewijzigd door Ronald Wijnen op 16 dec 2008, 18:13, 3 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors