Motorrijders onder de MINIers?

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
marjo
Enthousiast
Enthousiast

21 jul 2006, 17:30

Prachtige Fiets.....
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jul 2006, 17:44

Ik houd mijn hart vast, Wendy gaat weer verder met lessen nadat ze is gestopt omdat ze zwanger was van onze 1ste (phineas Cooper). Haar broer heeft een hagelnieuwe HD (kleintje, ik geloof dat het een Speedster is) in de schuur staan waar ie niet veel mee rijd, en hij heeft uit zijn mond laten vallen dat Wicked Wendy die kan gebruiken wanneer ze wil. Dat wordt dus motor meeten voor WW. Alleen nu nog het rijbewijs behalen..........
marjo
Enthousiast
Enthousiast

21 jul 2006, 18:29

Ik denk dat je "sportster" bedoelt.

Lijkt een kleine HD maar wel met aardig, maar dan ook aardig vermogen... :D
wickedwendy
Enthousiast
Enthousiast

23 jul 2006, 13:04

Ja ja dat rijbewijs dat wordt nog een hele klus voor Wicked.
Ik heb in 2002 ongeveer 15 lessen gehad. Ik had (en heb) weinig voortuitgang geboekt met de bijzondere verrichtingen. Ik heb volgens mijn motorrijinstructeur weinig feeling hiervoor :cry: Verleden week heb ik een rijtest gedaan bij de ANWB en ze schatte in dat ik nog 32 lessen nodig heb voor het mogelijk kunnen behalen van het FELbegeerde papiertje. Deze instructeur zei ook dat de verrichtingen (mn slaom gedaan) mij de das om doen.
Gelukkig heb ik mijn spaarcentjes al voor klaarstaan (plus een beetje extra).

Na de vakantie (rond half augustus) ga ik gewoon beginnen met lessen. Want halen ga ik dat rijbewijs (idd EIGENWIJS is mijn middelste naam).
Afbeelding
If things don't go right....go left!
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jul 2006, 15:22

Ik ben ooit ook eens met mijn motorrijbewijs begonnen, echter na 5-6 lessen vonden de vrienden van Koos het nodig om mijn rijbewijs in te vorderen :?

Had toen al een optie op een motor, een Yamaha Dragstar...

Afbeelding

Nadat ik mijn rijbewijs weer terug had is het er helaas nooit meer van gekomen, mss iets voor in de toekomst... :wink:
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
cooper
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

23 jul 2006, 15:40

@wickedwendy: Ik wil je hiermee zeker niet ontmoedigen maar als je rijinstructeur zelf zegt dat je weing feeling hebt voor het motorijden zou ik als het moest lukken met je rijbewijs toch maar zeer goed uit je ogen kijken. Motorijden is immers veel meer dan met je rechterpols naar voor en naar achter draaien. Dingen als verkeersinzicht waaronder zeker niet het minst belangrijke het inschatten van het rijgedrag van anderen en inschatten van snelheden is niet iedereen gegeven heb ikzelf al gemerkt. Maar ik zal in alle geval duimen voor jou zodat de grote motorrijdersfamilie in de toekomst weer een beetje uitbreid. Succes !!!!!
De Mini Classic lekt geen olie , hij markeerd z'n territorium
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jul 2006, 16:07

LUV2XLR8 schreef:Ik ben ooit ook eens met mijn motorrijbewijs begonnen, echter na 5-6 lessen vonden de vrienden van Koos het nodig om mijn rijbewijs in te vorderen :?

Had toen al een optie op een motor, een Yamaha Dragstar...

http://www.madhouse-airbrush.ch/Bilder/ ... adbike.jpg

Nadat ik mijn rijbewijs weer terug had is het er helaas nooit meer van gekomen, mss iets voor in de toekomst... :wink:

Damn!!!! Dat is echt een übergeile motor! En dan zo'n duitse pothelm kopen
Afbeelding of Afbeelding
:mrgreen: Vooral die kleur van die motor is mooi! Dat rood maakt 'm echt stoer en die lage opstap is ook erg handig! :mrgreen:
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jul 2006, 12:11

Had deze topic nog niet gezien.

Ik heb naast die extra stempel op mijn rijbewijs tevens ook een fietsje.
Met veel rijplezier combineer ik het rijden, afwisselend natuurlijk, met een BMW R 1100 RT.
Afbeelding
hansie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

24 jul 2006, 14:21

Veel variatie in motoren hier, van alles wat.
We missen eigenlijk nog alleen een japanse race raket!

Wel mooi allemaal.
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jul 2006, 14:43

hansie schreef:Veel variatie in motoren hier, van alles wat.
We missen eigenlijk nog alleen een japanse race raket!

Wel mooi allemaal.
Ik heb nog een GSXR 1100RW met 150 achterwiel PK's is race raket genoeg denk ik :lol: ( naast de supermotard KTM ) :mrgreen:
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jul 2006, 23:18

Mijn eerste keus was een ducati supersport. Maar na al die uren op de motor.... lesmotor.... wilde ik mijn rijbewijs eerst wel eens wat jaartjes gebruiken. Met de MINI gaat het soms al op het randje, dus de motor....

Daarnaast kost dat motor rijbewijs echt een vermogen. Met al die examens. Jank verhaal is dat zeg. Het begon al met vijf lessen bij de eerste dag. Dan weet je de rest ook wel, gewoon dokken voor plezier.
Gelukkig heb ik een MINI, en weet dat plezier gewoon geld kost;)
hansie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

25 jul 2006, 09:34

Een GSXR-W is een mooie!
De KTM (welke eigenlijk) is idd erg fun voor erbij..

Dus Mini voor de fun, de GSXR voor de fun en dan de KTM voor eeuhh de fun? Je zorgt goed voor jezelf,hulde!!
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jul 2006, 22:17

hansie schreef:Een GSXR-W is een mooie!
De KTM (welke eigenlijk) is idd erg fun voor erbij..

Dus Mini voor de fun, de GSXR voor de fun en dan de KTM voor eeuhh de fun? Je zorgt goed voor jezelf,hulde!!
KTM was ooit een enduro 620 maar is eigenhandig verbouwd naar een supermotard met 640 cc en race nokkenas Handgesmede zuiger + cilinderkop geflowd. :wink:
wickedwendy
Enthousiast
Enthousiast

26 jul 2006, 00:15

Vandaag een nieuwe ervaring meegemaakt. Weet niet of het een motorgevoel of juist een autogevoel oproept. Maar leuk was het zeker. Heb achterop gezeten en niet zelf gereden (maar dat gaat vast een x goedkomen). Onze kleine meid heeft er alleen opgezeten toen het beest stilstond.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
If things don't go right....go left!
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jul 2006, 08:58

Dat is nu juist het mooie van zo'n trike, je mag er met een autorijbewijs op rijden :D

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”