smetje's Clubman S THE END
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- smetje
- Volledig MINI minded!
Bericht
thx guys
het zijn inderdaad solden bij mini
ben er juist nog niet uit of ik het dak en c stijlen in een ander kleurtje zou steken. misschien wel een speciaal kleurtje
foto's heb ik nog niet want hij is nog niet geleverd bij de dealer, hopelijk volgende week wel.

het zijn inderdaad solden bij mini

ben er juist nog niet uit of ik het dak en c stijlen in een ander kleurtje zou steken. misschien wel een speciaal kleurtje

foto's heb ik nog niet want hij is nog niet geleverd bij de dealer, hopelijk volgende week wel.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
van harte man, ben erg benieuwd naar de pics.
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Smetje, gefeliciteerd. Dat wordt jaren rijpezier, als je hem heel houdt. Je hebt een superkarretje. Ga je er nog een Works-pakketje opzetten of ga je nog bij Beek langs? Ga je nog iets met navi doen? Allemaal mods om je heel erg op te kunnen verheugen. Je prachtige auto wordt er alleen maar nog fijner van.
Ik ben blij dat er soms kennelijk ook nog heel slimme Belgen bestaan... sorry, is een grappie.
Groetjes

Groetjes
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
Onze sponsors