marss/PW CooperS!!!!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 dec 2008, 17:52

marss schreef:
Jurgen schreef:Heb je dan niet gezegd dat ze de standaard software er terug mochten opzetten... Want 325 euro betalen voor geen winst is ook niet dat he...
Hey Jurgen, ik heb ook niets hoeven te betalen, allemaal als service afgeschreven. Ik heb nog aangeboden iets te betalen, zij hebben er nl. ook hun uren in zitten, maar hoefde niet. Echt top van Beek!!

marss
Zeker netjes, maar ik zei het je.. gewoon die 15% pulley en voila net als Che 205/209pk 8)
Jammer dat het niet gelijk kon.. kan gebeuren.. liep iets uit van gisteravond toch?
iDarkDesign
Transformer

12 dec 2008, 20:27

Service weet Klaas wel te geven! Jammer dat het zo is. Welcome to the club zou ik bijna zeggen. Een 15% pulley ga je zeker wel merken!

Ik ga volgende week naar Beek, kijken of we dat beestje over de 200 kunnen krijgen.

iDD
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 dec 2008, 20:55

@ Hans, je had idd gelijk. Che and ShadowBreaker hebben ook allebei nog een GP intercooler. Zij hebben mooie waardes, maar om daar € 800+ voor uit te geven te uit eindelijk max 15 pk meer te hebben ..... dat is een afweging. Alleen een pully zal natuurlijk ook al wel uitmaken.

@ iDD; Succes, dat je maar over de 200 heen knalt!!

marss
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 dec 2008, 21:58

Hee Marcel, je gaat toch niet naar Oostenrijk he want daar ligt zoveel sneeuw dat je er niet eens in komt !!
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 dec 2008, 22:04

Che schreef:Hee Marcel, je gaat toch niet naar Oostenrijk he want daar ligt zoveel sneeuw dat je er niet eens in komt !!
Ik ga wel naar Oostenrijk :oops:

Vandaag al verkenningstroepen gestuurd, alle wegen die ik moet rijden zijn vrij :wink:

marss
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 dec 2008, 22:11

marss schreef:
Che schreef:Hee Marcel, je gaat toch niet naar Oostenrijk he want daar ligt zoveel sneeuw dat je er niet eens in komt !!
Ik ga wel naar Oostenrijk :oops:

Vandaag al verkenningstroepen gestuurd, alle wegen die ik moet rijden zijn vrij :wink:

marss
Oef !
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 dec 2008, 23:51

marss schreef:@ Hans, je had idd gelijk. Che and ShadowBreaker hebben ook allebei nog een GP intercooler. Zij hebben mooie waardes, maar om daar € 800+ voor uit te geven te uit eindelijk max 15 pk meer te hebben ..... dat is een afweging. Alleen een pully zal natuurlijk ook al wel uitmaken.

@ iDD; Succes, dat je maar over de 200 heen knalt!!

marss
Alleen voor de beleving is dat het al waard! De beste upgrade die je kan hebben is meer vermogen, een andere spoiler kan je toch niet zien als je rijd :mrgreen:
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 dec 2008, 01:02

Wat jammer dat het niet geholpen heeft....

Desalwelteplus; de looks van jouw wagen blijven echt super. 8) :wink:

Fijne vakantie! :D

Ps mooie mini-sneeuw foto's maken hè.... :D
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 dec 2008, 10:02

Hans schreef: Alleen voor de beleving is dat het al waard! De beste upgrade die je kan hebben is meer vermogen, een andere spoiler kan je toch niet zien als je rijd :mrgreen:
Tsja, klopt, ik zal het meenemen in de overweging :wink:

marss
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 dec 2008, 15:49

Andere spoiler kun je wel van genieten als ie thuis voor de deur staat :roll: :wink:

Ik wel tenminste! :D Nu nog een spoiler :P
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 dec 2008, 18:18

@ Sven, ik kan alleen via mijn bureaublad genieten van de spoiler, kan de MINI niet voor de deur parkeren :wink: !!

So, inmiddels weer bijna een weekje terug vanuit het Oostenrijkse met de MINI. Tijdens de terugreis toch een probleempje gehad; we hadden redelijk doorgereden en zijn gaan tanken (vanzelfsprekend even stationair laten lopen, voordat je de motor stopzet). Getankt en na ongeveer 20 kilometer rij ik een locatie van wegwerkzaamheden uit. Ik schakel dus op en bij 160 km p/u schakel ik van 5 naar 6 (zit op de derde baan en haal net wat auto's en vrachtwagens in) en hij schiet in de "noodloop", althans ik veronderstel dat het de noodloop was. Meteen mijn vermogen kwijt, een raar geluid uit de motor (het leek dat ie op drie cilinders liep) en heb hem maar meteen op de vluchtstrook gezet (toevallig een "nothalte" stelle). het "EML" lampje en het "motormanagement" lampje brandde. Na even stil gestaan de te hebben met de motor uit, liep de motor na het starte weer normaal. Door een paar keer opnieuw te starten ging uiteindelijk ook het "EML" lampje uit. Aangezien de motor normaal reageerde op het gas, ben ik maar gewoon verder gereden. Uitiendelijk in Breda de MINI opnieuw getankt en na het starten bleek ook het "motormanagement" lampje uit te zijn. Vanzelfsprekend heb ik gekeken of ik de juiste brandstof getankt had, dit bleek allemaal in orde. Het enige wat me nu opvalt is dat de brandstofmeter na mijn idee, eerder begint te dalen :s .

Kan dit een gevolg zijn van de aanpassing van de software????

Ik had me voorgenomen een paar leuke "sneeuw" foto's te maken,maar dat is er niet van gekomen. De enige foto is een "DIRTY MINI" foto geworden ...

Afbeelding

Uiteindelijk heb ik vandaag de kans gehad om 'um even te wassen en lekker wat rond te rijden. Uiteindelijk in Willemstad een paar foto's geschoten.

Zo zag ie er uit voor het het wassen ...
Afbeelding

Op de terugweg vanuit Oostenrijk de 88.000 km mijlpaal gepasseerd en vandaag dan de leuke cijferreeks .....
Afbeelding ... gepasseerd

Net voor de vakantie ben heb ik nog een mod in mijn handen gedrukt gekregen (ben van mijn geloof gevallen, want ik wilde eigenlijk geen "shorty") en ik moet zeggen het misstaat zeker niet. C&A bedankt voor deze mod!!!
Afbeelding

Nog wat foto's. O ja, spacers liggen in de garage en ik weet dat ik die nog moet monteren :mrgreen: !! Heb ze voor de vakantie gemonteerd EN gedemonteerd. Ze liepen naar mijn idee iets TE veel aan en met bagage etc, zou het alleen maar erger worden. Ik denk dat ik ga proberen om er 2 mm vanaf te laten draaien ofzo, dan komen de velgen toch mooi in de kasten en loopt het minder aan. I'll see!! :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tenslotte;

Afbeelding

NOTHING CORNERS LIKE A MINI!!!! :mrgreen:

Afbeelding

FF OP DE FOTO'S KLIKKEN VOOR EEN MOOIER RESULTAAT!!!!!!!!!!

marss
coendek
Stoepsleutelaar

26 dec 2008, 18:21

mooie foto's marss...

Daan had het probleem ook geloof ik na het aanpassen van zijn software... Ik had je al gesproken maar ik blijf het vreemd vinden!!

Hij was trouwens goed goor!! :mrgreen:
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 dec 2008, 18:29

@ Coen; ik kijk het ff aan en dan zien we wel verder. Om nu meteen naar de dealer te knallen om uit te laten lezen .... wel verstandig misschien ... vind ik niet nodig.

marss
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 dec 2008, 19:33

Tegenwoordig heb ik me die EML lampjes etc zo iets van... tja gebeurd wel eens.. :) Verder niks mis met de motor hoor wss
MiniBeardie
Be Mini
Be Mini

26 dec 2008, 19:44

Zo heb je pas eer van je wasbeurtje. Hij was lekker vies :shock:

Leuke foto's bij de rotonde.

Groetjes, Ron

Terug naar “Show your ride”