en lassen zie ik niet zitten aan mijn redelijk nieuwe auto...
strips.. zijn te kort passen gewoon niet...
@meani.. kijk nog ff goed naar de foto... bumperbalk van hen is veel groter enz.. past niet

Coen
inim schreef:Waarom niet je hoeft ze alleen te hechten , ding weegt volgens mij geen drol ..
Hechtjes kun je zo weer los breken , braampjes weg slijpen en alles is weer het oude .
En het zit toch onder de bumper , je ziet er niets van![]()
Bij mij kwam ie er gewoon op !!!
Ik bedoel de beugel die je zlef rood hebt aangekleurd op het plaatje...coendek schreef:nee geklemt.. echt super mooi systeem.. ALS je die rand hebt...pimmy schreef:Is inderdaad wel kl*te dit!!
Nu de reactie van M7 maar afwachten!
Enne die beugel die al aanwezig is voor de bumper, die zit gelast aan de balk?
ja die zit gelas... en de lengte ervan is prima... alleen mis ik die rand maar door dat rood aan tegeven zie je goed dat die van hen korter is omdat daarboven die rand er nog tussen zit!!!pimmy schreef:Ik bedoel de beugel die je zlef rood hebt aangekleurd op het plaatje...coendek schreef:nee geklemt.. echt super mooi systeem.. ALS je die rand hebt...pimmy schreef:Is inderdaad wel kl*te dit!!
Nu de reactie van M7 maar afwachten!
Enne die beugel die al aanwezig is voor de bumper, die zit gelast aan de balk?
(zat net filmpje te kijken op m7tuning.com en is idd super mooi systeem ALS je die rand hebt....
Leuke woordspeling die laatste zincoendek schreef:en bovendien.. die onderste strip.. waar HUN beugels aan vast zitten..zit daar voor niets eigenlijk dus kun je prima iets aan vast maken..
die dikkere balk daarboven.. daar gaat de bumper strak tegen aan en daar wil ik dus geen strips etc tussen hebben... en buiten dat..
het ding is duur genoeg om in 1 keer te laten passen...
hoop dat ze met een passende oplossing komen!
Coen
Onze sponsors