Sonic aluminium krik 1,5 ton
- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Doe mij ook maar zo 1
Zeer handig voor in mijn eigen garage, volgend jaar
Ik woon in het hoge Noorden, is het eventueel mogelijk om de krik op te halen bij een local Brezan-zaak?
Gr Kim

Ik woon in het hoge Noorden, is het eventueel mogelijk om de krik op te halen bij een local Brezan-zaak?
Gr Kim
- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
. Geen probleem zegt pa
Gr Kim
Klopt tijd om wat voor me zelf te hebben. Uitteraard moest het huisje wel aan wat voorwaarden voldoen, want een mini bij de straatfrankie schreef:Ga je uitvliegen Kim? Je mag de brug van je vader dan toch wel blijven gebruikenKim Cooper schreef:Doe mij ook maar zo 1Zeer handig voor in mijn eigen garage, volgend jaar
![]()
Gr Kim

Gr Kim
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Kim Cooper, afspraken zijn gemaakt met Brezan Breda en die haalt ze uit hun centrale magazijn dus ik denk niet dat ze dan via anderen verstuurd kunnen worden. Vooralsnog is het de bedoeling om alles of tijdens een meet te overhandigen of via de diverse minioten overal in het land.
- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Oke, moet maar ff kijken hoe we dat regelen. Komt vast wel goed
Misschien heb ik begin volgend jaar nog een cursus in Breda.

- Kim Cooper
- Be Mini
- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ries,
Hebben ze bij de brezan toevallig ook geen momentsteutels (40-200nM) van TengTools in de verkoop.
Is natuurlijk wel leuk zo'n krik zodat we allemaal oa onze velgen kunnen demonteren maar het moet er natuurlijk ook weer terug op
Op marktplaats staan ze voor een kleine 70 euro.

Hebben ze bij de brezan toevallig ook geen momentsteutels (40-200nM) van TengTools in de verkoop.
Is natuurlijk wel leuk zo'n krik zodat we allemaal oa onze velgen kunnen demonteren maar het moet er natuurlijk ook weer terug op

Op marktplaats staan ze voor een kleine 70 euro.

215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

Onze sponsors