Ik heb een probleem.
Mijn mini maakt een wat tokkelend en rattelend geluid bij het wegrijden in de 1e en 2e versnelling. Alleen bij lage toeren. Het is steeds erger geworden. Eerst was het alleen bij het weg rijden bij laag toerental en nu is het al bij 2e versnelling van 2000-3000 toeren en dan stop het bij de 3500. Mijn idee is dat het alleen is als de moter kopel moet leveren.
Ben al bij de dealer geweest en die zegt gewoon mini's hebben slechte bakken(dat weet ik onderhand wel)
Maar daar zeggen zodra de mini nog rijd hoef je je geen zorgen te maken.(en ik heb het al niet zo op dealers die rekenen altijd een godsvermogen voor van die kleine dingen en vooral bij storingen als ze zelf gaan zoeken en niet weten wat het is)
Nou ik vindt het gewoon irritant. Want wel vreemd is vanaf buiten hoor je het niet. Alleen binnen in de auto. En het lijkt vanaf links te komen. Heb zelf al verschillende malen wiel er af gehad en alle bouten van onderstel na getrokken maar alles lijkt goed. En de stealer zegt dat er niks mis met de bak is. Die hebben er mee gereden enz.
Er staat trouwens nu 92.000 op de tellert
Iemand een Idee? Ik wil er echt vanaf! Het is zelf zo erg dat ik aan heb zitten denken om de auto te verkopen. Maar ja verkopen met zo'n ratel wil ik liever niet.
HELP!!!

Alvast bedankt voor de reactie's!