Iemand dit al eens gehad of ben ik weer eens uniek?
@Maurits: enig idee???
Heb ik wel eens gehad.Franky2006 schreef:Ik heb al twee keer gehad dat ik bij mijn auto kwam en dat beide ramen voor de helft open stonden !!!!! Zonder dit zelf gedaante hebben !!!!!! Gelukkig had het niet geregend!!!! Iemand al eens eerder meegemaakt???? GR. Franky
Dit icm met de andere problemen die je hebt/had lijkt me toch echt duiden op een probleem met de 'body control unit' zoals ik je in dit topic al had gemeld.Sepp schreef:Volgens mij heb ik weer iets nieuwsSinds vandaag weigert het rechter-zijraam open of dicht te gaan. Als je de tuimelschakelaar in de middenconsole heen-en-weer haalt dan hoor je wel 'klikken', maar het raam blijft gewoon dicht. Bij het sluiten van het portier gaat het raam ook niet meer dat minuscuul beetje omhoog (zoals altijd was).
Soort van Herbie, maar dan MINI...Sepp schreef:Arrrghhhh!!! Vanochtend deed het raam het gewoon weer.
Volgens mij probeert mijn MINI een beetje de baas over mij te spelen in plaats van andersom...
Heb sinds vandaag hetzelfde ondekt! Wie weet hoe lang ik er al mee rond rij. Schakelaar omhoog of naar beneden en je hoort inderdaad die klikjes!Sepp schreef:Volgens mij heb ik weer iets nieuwsSinds vandaag weigert het rechter-zijraam open of dicht te gaan. Als je de tuimelschakelaar in de middenconsole heen-en-weer haalt dan hoor je wel 'klikken', maar het raam blijft gewoon dicht. Bij het sluiten van het portier gaat het raam ook niet meer dat minuscuul beetje omhoog (zoals altijd was).
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors