Kleine tegenvaller. Had nog nooit alu gelast en dat valt niet mee met profielen van 1 mm dus meer materiaal verkloot dan me lief is.
Ga me maar eerst wat meer verdiepen in alu lassen en wellicht dikkere profielen halen.
De 2 liter SD van Peet - The End
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hehe....eindelijk de voorste velgen van winterbanden voorzien en nu heb ik helemaal geen last meer van instabiliteit dus ik ben een gelukkig menneke...kan weer scheuren.
Mbt de RVS achterstrut heb ik contact met die Duitser gehad en hij heeft me alle gegevens en foto's vd strut gestuurd dus ik ga kijken of ie een beetje na te maken is !!!!!!! Zo op het eerste gezicht is het goed te doen !!!
Heb in het Groupbuy deel vh forum een topic aangemaakt om te kijken of wellicht meer mensen geinteresseerd zijn.
Mbt de RVS achterstrut heb ik contact met die Duitser gehad en hij heeft me alle gegevens en foto's vd strut gestuurd dus ik ga kijken of ie een beetje na te maken is !!!!!!! Zo op het eerste gezicht is het goed te doen !!!
Heb in het Groupbuy deel vh forum een topic aangemaakt om te kijken of wellicht meer mensen geinteresseerd zijn.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vandaag dus voorzijde ook omgelegd en nu is ie superstabiel !! Vind het zelf echt ongelooflijk dat het zo'n verschil maakt.
Zelfs Peet merkte het en dat wil wel wat zeggen !!
Ik had ze alleen pas achter omdat ik nog bij Beek op de rollenbank moest.kamiel schreef:Che, had jij dan alleen achteraan winterbanden? of had je nog gewoon zomer banden rondom?
Vandaag dus voorzijde ook omgelegd en nu is ie superstabiel !! Vind het zelf echt ongelooflijk dat het zo'n verschil maakt.
Zelfs Peet merkte het en dat wil wel wat zeggen !!
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bas, geloof mij ... als ik die binnen heb dan zit ie er een dag later al onder. Schroefveer is makkelijker dan de set van Kamiel omdat het een complete set is.kwiebje schreef:Als je de AST set op tijd binnen hebt kunnen we die misschien de zondag er ook op zetten. Als er dan toch gesleuteld word:D
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ook nog een mod van mijn lijstje !!!
Cool man schroeven tot je echt niet lager kan
...
Vette mod !!!
Cool man schroeven tot je echt niet lager kan

Vette mod !!!
- kamiel
- Be Mini
Bericht
Che, heb jij bij jou mini de stabilisotor link aan de veerschotel vast zitten?? of aan de schokdemper behuizing?(schokdempers vooraan)??
er zijn in bouwjaar 2002 verschillende schokdempers gebruikt, met bevesteging aan de veer schotel of aan het demperhuis, je kunt dit zien door voledig naar links of naar recht te sturen, je ziet dan meteen waar de link bevestigd is:

dus als jij die schroefset kunt overnemen moet even opletten of hij de link beveteging aan het schokdemperhuis heeft, anders kom je ook nog nieuwe stabilisatoren linkjes te kopen.
of misschien wist je al van bovenstaand verhaal
er zijn in bouwjaar 2002 verschillende schokdempers gebruikt, met bevesteging aan de veer schotel of aan het demperhuis, je kunt dit zien door voledig naar links of naar recht te sturen, je ziet dan meteen waar de link bevestigd is:

dus als jij die schroefset kunt overnemen moet even opletten of hij de link beveteging aan het schokdemperhuis heeft, anders kom je ook nog nieuwe stabilisatoren linkjes te kopen.
of misschien wist je al van bovenstaand verhaal

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@Kamiel, wist ik al, ze zitten op de schokbreker bij mij. De set komt onder een Mini vandaan.
@Hans, ik stuur je even een pm maar ik denk dat de set die ik kan kopen goedkoper is en er zitten 40 kg veren in ipv de 50 kg veren die jij hebt waardoor de set wat comfortabeler is.
Ben wel benieuwd waarom je hem er weer onderuit haalt.
@Hans, ik stuur je even een pm maar ik denk dat de set die ik kan kopen goedkoper is en er zitten 40 kg veren in ipv de 50 kg veren die jij hebt waardoor de set wat comfortabeler is.
Ben wel benieuwd waarom je hem er weer onderuit haalt.
Onze sponsors