Bij het eerste filmpje hoor je in het begin trouwens erg lichtjes de kraak bij eerst naar tweede versnelling. Je hoort er niet veel van, maar motor was ook nog niet erg warm en het wordt ook steeds erger naar gelang de motor warm wordt, en geluidskwaliteit van die camera is ook niet super ...
Fre's Mini 1
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
Thanks
. Bij het oude model zat er ook nog geen middendemper gemonteerd he ... scheelt ook wel wat in geluid. Als deze aan vervanging nodig is ,plaats ik wsl een jcw uitlaatje
. En dirty jah, es zien of ik er een matte royal grey kan van maken
.
Bij het eerste filmpje hoor je in het begin trouwens erg lichtjes de kraak bij eerst naar tweede versnelling. Je hoort er niet veel van, maar motor was ook nog niet erg warm en het wordt ook steeds erger naar gelang de motor warm wordt, en geluidskwaliteit van die camera is ook niet super ...
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Echt wat zie hij er toch weer gelikt uit fred!!!! IK vindt het niet misstaan hoor die chrome koplamp ringen. Ik ben ook nog aan het kijken wat ik er mee moet doen. Denk er maar goed over na! Nice movie's dude!!!! 
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
@ Dick, da's zowat wat in men hoofd speelt ja ... Heb er alleen het budget niet voor. En om nu een oude, afgeleefde 330 te gaan kopen heb ik ook geen zin in. Heb nog een troost dat ik regelmatig met mijn pa's X5 kan gaan rondsjeezen... 3l diesel naar 250 pony's gechipt
. Wsl ook ineens de reden waarom ik graag een koppelrijke motor wil ...
Thanks ivo en JP
. En persoonlijk zou ik op de jouwe PS koplampringen het vetst vinden! Lekker clean en fris en toch weer net wat anders dan standaard. Check ff meno's ride vóór zijn joey mod ...
@Sven, ik heb de dooper een paar keer getest en hij heeft me nooit echt kunnen overtuigen. Standaard rijdt em zeker niet vlotter dan mijn one, integendeel zelfs ... En laten chippen tja ... na twee maanden heb je weer zin naar meer
. Mocht em nu standaard zo'n 163 pk hebben ... dan was het een ander verhaal
. Maar ik ben de mijne nog lang niet beu dus het is nog niet aan de orde om een nieuwe te kopen, zou ook niet weten hoe ik dat zou betalen
. Hij kan nog steeds een smile op mijn gezicht toveren en ik ben nog niet verantwoordelijk genoeg om zoveel meer pk's onder mijn gat te hebben ... 
Thanks ivo en JP
@Sven, ik heb de dooper een paar keer getest en hij heeft me nooit echt kunnen overtuigen. Standaard rijdt em zeker niet vlotter dan mijn one, integendeel zelfs ... En laten chippen tja ... na twee maanden heb je weer zin naar meer
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zolang je dat laatste nog hebt , lekker blijven rijden !!!
Gewoon een strakke bak ook dus ...
Gewoon een strakke bak ook dus ...
- Sven
- Volledig MINI minded!

Bericht
Inderdaad, het is en blijft een erg mooie wagen! En als je er tevreden mee bent dan moet je niet wegdoen.....
En zo'n dieseltje rijdt relaxed... Onze andere wagen is een diesel en je hebt bergen met koppel. In elke versnelling, trap het gas in en gaaaann
Maar de wegligging van een MINI is top, het blijft een apart ding
En zo'n dieseltje rijdt relaxed... Onze andere wagen is een diesel en je hebt bergen met koppel. In elke versnelling, trap het gas in en gaaaann
Maar de wegligging van een MINI is top, het blijft een apart ding
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Mis weer eens tijd voor een paar mooie nieuwe picca's?
Ik zat weer even naar je show my ride te kijken! Echt ik vindt het een super dikke bak zo!!!! Echt mijn volgende mini wordt ook zeker alleen met s bumpers in kleur!!!!!Fred schreef:Ff klikken voor beter resultaat![]()
Mis weer eens tijd voor een paar mooie nieuwe picca's?
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
Thanks JP en AD, ja als ik mijn gedacht zou mogen doen dan zag ie er ook zo uit, met MCS bumpers ...
Ik zit trouwens in twijfel ... Mijn huidige voorgrill eruit en een facelift grill erin, zwarte lamellen en chroom omranding. Of mijn grill houden en koplampringen in het zwart. Ben niet helemaal tevreden met het frontje nu ... vond het voordien mooier eig
Ik zit trouwens in twijfel ... Mijn huidige voorgrill eruit en een facelift grill erin, zwarte lamellen en chroom omranding. Of mijn grill houden en koplampringen in het zwart. Ben niet helemaal tevreden met het frontje nu ... vond het voordien mooier eig
Onze sponsors