Beste mensen,
Ik ben van plan de aero kit te bestellen voor mijn Cooper. Nou heb ik het een en ander gelezen over Jonker in Huissen. Dit bedrijf heb ik al 3x gebelt en elke x zou ik met 10min worden terug gebelt, wat dus tot dusver nog niet gebeurt is... Maargoed de aanhouder wint en maandag ga ik weer bellen. Wat is jullie ervaring met dit bedrijf?
Nou zie ik dat de bumpers worden geleverd in de primer, waardoor ik dus bij mijn belangrijkste vraag kom en dat is hoe ik de wielkastrand weer zwart krijg zoals ze origineel zijn? Kan iemand mij ook vertellen of de bumpers origineel Mini zijn en dus van plastic of dat ze van polyester zijn.
Iemand bekent met goede spuiters in de buurt van Den Haag?
Bij voorbaat dank!!
Aero Kit info...
- marcelclemens
- Bijna verslaafd
Bericht
De halve club rijd met bumpers van Jonkers, dus ze zijn zeker betrouwbaar.
Ik heb er zelf ook een setje vandaan (die nog niet op mijn auto zit)
Het is wel een handelsbedrijf, dus verwacht voor de rest geen service voor spuiten of iets dergelijks.
Ik heb er zelf ook een setje vandaan (die nog niet op mijn auto zit)
Het is wel een handelsbedrijf, dus verwacht voor de rest geen service voor spuiten of iets dergelijks.
- Cooper larS
- Enthousiast
Bericht
Dat klinkt goed, dank u!
Zal maandag bellen dat ik langs kom om een setje te halen anders blijf ik bellen. Begrijp dus dat het origineel is, en dat de zwarte wielkastranden (doorlopend op de bumper) erbij zitten?
Is het setje te vervoeren in een Mini? Nee toch?!
Zal maandag bellen dat ik langs kom om een setje te halen anders blijf ik bellen. Begrijp dus dat het origineel is, en dat de zwarte wielkastranden (doorlopend op de bumper) erbij zitten?
- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
En zoals al gezegd is, prima zaken mee te doen.
Zonder de dozen prima in de Mini te vervoeren.CoopeRed schreef:Dat klinkt goed, dank u!
En zoals al gezegd is, prima zaken mee te doen.
- Cooper larS
- Enthousiast
Bericht
Zal ik op letten. Dank je...
Hoop voor het nieuwe jaar nog langs te kunnen gaan, soort kerstcadeau van mezelf zeg maar...
Hoop voor het nieuwe jaar nog langs te kunnen gaan, soort kerstcadeau van mezelf zeg maar...

- Racing Ralph
- Enthousiast
Bericht
Hoi CoopeRed,
Misschien dat je de Aerokit al gekocht hebt. Maar toch een reactie van mij.
Heb de Aero ook bij Jonkers gekocht in de Primer. De wielkastranden zijn niet zwart en moet je gewoon spuiten (structuurverf). De dealer weet wel wat dat is
Wordt mooi
Ralph
Misschien dat je de Aerokit al gekocht hebt. Maar toch een reactie van mij.
Heb de Aero ook bij Jonkers gekocht in de Primer. De wielkastranden zijn niet zwart en moet je gewoon spuiten (structuurverf). De dealer weet wel wat dat is

Wordt mooi

Ralph
- Cooper larS
- Enthousiast
Bericht
Nee ben nog niet langs geweest maar ik zal er bij de spuiter naar vragen.
Mee spuiten in kleur vind ik persoonlijk niet mooi. Vind het stoerder staan als ze zwart blijven.
Mee spuiten in kleur vind ik persoonlijk niet mooi. Vind het stoerder staan als ze zwart blijven.
- W!d
- Leerling Mini lid
Bericht
Zo.. mijn eerste post.
Ik krijg waarschijnlijk volgende week mijn mini. Een Cooper pure silver.
Een aero kit lijkt me super, heb alleen geen zin om hem te laten spuiten.
Nu kwam ik deze tegen in Engeland (met de huidige pond koers).
(ik mag nog geen links posten)
Kost in de juiste kleur en verzenden ongeveer 675 euro. Dit is denk ik de goedkoopste en snelste methode, of hebben jullie daar een andere mening over?
Kost in de juiste kleur en verzenden ongeveer 675 euro. Dit is denk ik de goedkoopste en snelste methode, of hebben jullie daar een andere mening over?
-
Ri
Bericht
Lukt wel denk ik. Prijs is niet verkeerd hoor.
Of die tip van Bas moet goedkoper zijn natuurlijk.
Plaats anders de link even zonder www ervoorW!d schreef:Zo.. mijn eerste post.

Lukt wel denk ik. Prijs is niet verkeerd hoor.
Of die tip van Bas moet goedkoper zijn natuurlijk.
Onze sponsors