ben eruit denk ik het gaan de deze worden maar dan in de zwarte uitvoering mss iemand een fotoke van onder een mini liefst een R56
[web]http://www.edisolracing.com/tienda/imag ... 0black.jpg[/web]
RIP PW Dooper totall loss
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Altijd jammer van dit soort velgen is dat als je gaat rijden je niets meer ziet dan je remkwauwen ..
Doe mij maar wat grovere spaken , vindt dit wat te old skool ..
Vindt die dtm spaken hierboven veeeel mooier ..
Goede keuze Daveke...
Doe mij maar wat grovere spaken , vindt dit wat te old skool ..
Vindt die dtm spaken hierboven veeeel mooier ..
Goede keuze Daveke...
- daveke7
- One wheel wonder
Bericht
Had juist de nieuwe velgjes gestoken... paar dagen later reed ik naar huis stak een kat over en ontwijk deze hierdoor raak in in de beek en ga over de kop bij deze het einde van het verhaal van de pepper white mini ben aan het twijfelen wat ik nu ga kopen een golf VI of een audi A3 een bmw 1-reeks of mss terug een mini maar is niet men direecte keuze geef jullie mening !!!
ps. foto's van het wrak volgen
ps. foto's van het wrak volgen
- daveke7
- One wheel wonder
Bericht
tuurlijk omnium maar wil iets anders denk ik heb een mini gehad... wat zouden jullie pakken Audi A3, Bmw 1-reeks, new golf VI of heb je mss nog ideen rond de 28000 max 30000
en nee stukken gaan niet want vrijwel alles kapot juist een kabaltje voor i pod via usb aux in heb ik nog liggen doe een bod ben er tochnix meer mee
groeten dave
en nee stukken gaan niet want vrijwel alles kapot juist een kabaltje voor i pod via usb aux in heb ik nog liggen doe een bod ben er tochnix meer mee
groeten dave
- rem.
- Bijna verslaafd
Bericht
Rot voor je,
allemaal leuke voorstellen heb je daar, audi is al bijna 10 jaar dat zelfde model en voor 30000 heb je niet echt een WAUW auto, golf is even saai, tenzij je een GTI'tje koopt, maar dat is nog een jaar wachten, BMW 1 is ook leuk, maar niks is als een MINI, en je gaat het toch missen na een tijdje, dat kart gevoel, en ik denk dat je voor die prijs al een mooi S'je hebt... (salonvoorwaarden ???) Zou is bij gregbem langs gaan als ik jouw was
Ik zou het wel weten als ik mijn Dooper in de prak rijdt...
Gr
Remke
allemaal leuke voorstellen heb je daar, audi is al bijna 10 jaar dat zelfde model en voor 30000 heb je niet echt een WAUW auto, golf is even saai, tenzij je een GTI'tje koopt, maar dat is nog een jaar wachten, BMW 1 is ook leuk, maar niks is als een MINI, en je gaat het toch missen na een tijdje, dat kart gevoel, en ik denk dat je voor die prijs al een mooi S'je hebt... (salonvoorwaarden ???) Zou is bij gregbem langs gaan als ik jouw was

Ik zou het wel weten als ik mijn Dooper in de prak rijdt...
Gr
Remke
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors