Blijft leuk...
Z4: VROOOOAAAM
iDD: Godver daar moet ik achteraan
*en als je het dan doet, doe je het goed*
Paarse neons aan, 220 achter die Z4 aan (ja ik weet het 220! dat is lang geleden dat mijn teller dat aan durfde te wijzen... bergaf ofzo...)
Heerlijk stukkie spelen. Tuurlijk loopt die Z4 altijd uit, maar hij was tolerant.
iDD
De MINI avonturen van iDarkDesign
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
En Toen....
Ging er wat mis. Gelukkig pas toen ik m'n eigen straat in stuurde en niet met de 160 wat ik daarvoor op de snelweg reed. Heel raar als je je auto naar links stuurt, je omlaag knalt en je rechtervoor wiel rechtdoor ziet gaan:

Erg veel stuk en ze hebben hem ook echt op de wagen moeten trekken (dat deed zeer) Gelukkig is het op dat moment maar blik en gewoon een auto. Pas nu dat ik dit zit te typen gaat er wat door me heen van "schijt dat is wel mooi MIJN MINI-project waar het om gaat.
Hij staat nu bij de goede jongens van Vrolijk. Maandag kan ie pas naar een schadebedrijf. Oorzaak was eigenlijk niet vast te stellen behalve dat de shroefdraden van de bouten stuk zijn.
Schade wat ik zo kan vaststellen:
- Remschijf (AP)
- Skirt (aero)
- A-kap (met slits)
- die strook onder het raam (over de gehele breedte van de auto)
- Wielkast
- voorbumper
- onder strut
- wielbouten
Merry christmas...
iDD
Ging er wat mis. Gelukkig pas toen ik m'n eigen straat in stuurde en niet met de 160 wat ik daarvoor op de snelweg reed. Heel raar als je je auto naar links stuurt, je omlaag knalt en je rechtervoor wiel rechtdoor ziet gaan:

Erg veel stuk en ze hebben hem ook echt op de wagen moeten trekken (dat deed zeer) Gelukkig is het op dat moment maar blik en gewoon een auto. Pas nu dat ik dit zit te typen gaat er wat door me heen van "schijt dat is wel mooi MIJN MINI-project waar het om gaat.
Hij staat nu bij de goede jongens van Vrolijk. Maandag kan ie pas naar een schadebedrijf. Oorzaak was eigenlijk niet vast te stellen behalve dat de shroefdraden van de bouten stuk zijn.
Schade wat ik zo kan vaststellen:
- Remschijf (AP)
- Skirt (aero)
- A-kap (met slits)
- die strook onder het raam (over de gehele breedte van de auto)
- Wielkast
- voorbumper
- onder strut
- wielbouten
Merry christmas...
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Behalve een lege portomonnee hou ik er niets aan over.
iDD
Dat zou ikzelf dan geweest zijn. Maar aangezien ik alweer 3 weken met de winterwieltjes rijdt kan ik het me eigenlijk niet voorstellen. (gemiddeld 2 uur per dag als het niet meer is)Sid schreef:dude wtf, gewoon krak boem weg wiel? f**k hell he, zou je 20min eerder moeten overkomen! gelukkig dat het zo afloopt.
zie dat je nu weer op winterwielen reed, vast iets niet goed gegaan met omwisselen.
sue the f**k.
Behalve een lege portomonnee hou ik er niets aan over.
iDD
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tjesus IDD that sucks !!!!
Daar zijn wat heilige dagen gevallen lijkt me , en terecht ..
flut* man ..
Ik hoop dat je ride snel gefixt is en het je niet te veel gaat kosten ..
Succes man !!!
Daar zijn wat heilige dagen gevallen lijkt me , en terecht ..
flut* man ..
Ik hoop dat je ride snel gefixt is en het je niet te veel gaat kosten ..
Succes man !!!
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tjonge rein! Wat een klote story zeg.........ben idd blij dat het niet op de snelweg is gebeurd! Dan had het nog heel anders kunnen aflopen. Erg vervelend dat het op deze manier gebeurd. Het is nooit leuk om te zien dat je project beschadigd raakt op wat voor manier dan ook!
Veel sterkte en hopelijk kan je snel weer rond kachelen met je trots!!
Veel sterkte en hopelijk kan je snel weer rond kachelen met je trots!!
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Tering hey...jij hebt ff geluk gehad zeg dan het niet op de snelweg gebeurd is.
Ik zie geen draadeinden meer zitten dus hebben de wielbouten waarschijnlijk allemaal een beetje los gezeten
en worden ze eruit getrokken, op den duur.
Als er eentje los had gezeten gebeurd er normaal gesproken vrij weinig omdat de andere drie het nog aankunnen.
Sterkte met het afhandelen van deze shit.
Ik zie geen draadeinden meer zitten dus hebben de wielbouten waarschijnlijk allemaal een beetje los gezeten
en worden ze eruit getrokken, op den duur.
Als er eentje los had gezeten gebeurd er normaal gesproken vrij weinig omdat de andere drie het nog aankunnen.
Sterkte met het afhandelen van deze shit.
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ok, het is maar goed dat dit niet op de snelweg gebeurde en jij niets mankeert...maar het blijft verschrikkelijk naar om je auto zo met z'n snoet op het wegdek te zien liggen!
Suc6 met de afhandeling.
Ik hoop dat je een beetje van de schrik bekomt en je snel weer met een brede
in je police car mag rijden.
xxx
Karin

Ok, het is maar goed dat dit niet op de snelweg gebeurde en jij niets mankeert...maar het blijft verschrikkelijk naar om je auto zo met z'n snoet op het wegdek te zien liggen!
Suc6 met de afhandeling.
Ik hoop dat je een beetje van de schrik bekomt en je snel weer met een brede

xxx
Karin
Onze sponsors