marss/PW CooperS!!!!
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Marcel als je een keer in de buurt bent (hahaha) kom je maar op de koffie. Ik kan hem uitlezen, dus ook de opgeslagen foutcodes.
A.s. zondag gaan we wat sleutelen aan Kamiels Mini en Kwiebje komt ook dus als je nog een doel zoekt om een mooi ritje in de zon te maken ......

A.s. zondag gaan we wat sleutelen aan Kamiels Mini en Kwiebje komt ook dus als je nog een doel zoekt om een mooi ritje in de zon te maken ......
- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
@ Jeffrey: Oostenrijk was helemaal geweldig!!! Lekkere sneeuw, veel zon en de laatste dagen verse poedersneeuw!!! Lekker weestu snowboarden, kan niet wachten tot de volgende wintersport week ....
Vandaag toch maar even de spacers geplaatst. Dan loopt het maar ff wat aan, dat slijt vanzelf ...... toch?
Kzal morgen wat betere foto's maken, het werd een beetje donker

marss
Vandaag toch maar even de spacers geplaatst. Dan loopt het maar ff wat aan, dat slijt vanzelf ...... toch?
Kzal morgen wat betere foto's maken, het werd een beetje donker

marss
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
FF voor mij als leek omdat ik ook spacers heb besteld, ik neem aan dat je de randen ook weg kunt dremelen als je moeite heb met dat vreselijke schuurgeluid ?Fred schreef:Spacers doen em goed. Slijt idd vanzelf wel weg hoor, had in het begin ook wat last, maar merk daar nu niets meer van ...
Onze sponsors