kwiebje' ride compleet overzicht MINI: nieuwe Halo angeleyes!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
hmm de achterbank vind ik niet zo, maar de voorstoelen worden iedere keer aantrekkelijker!
iDD
iDD
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij BMW dealer van Laarhoven geweest in Eindhoven geweest gisteren en die zouden me terug bellen over de prijs voor het aanpassen van de airbags. Moet nog steeds gebeld worden
Toen maar even naar Jac van Dael gereden ook een BMW + Mini dealer. Hiervoor vroegen ze iets van 75 euro ex btw. Maar omdat mijn Mini niet door een dealer onderhouden is wil ik hem een keer na laten kijken door een mini dealer en meteen daar een afspraak gemaakt. Ze zouden ook meteen even naar de melding kijken. Dus daar ben ik wel content mee

Toen maar even naar Jac van Dael gereden ook een BMW + Mini dealer. Hiervoor vroegen ze iets van 75 euro ex btw. Maar omdat mijn Mini niet door een dealer onderhouden is wil ik hem een keer na laten kijken door een mini dealer en meteen daar een afspraak gemaakt. Ze zouden ook meteen even naar de melding kijken. Dus daar ben ik wel content mee

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Hopen dat Van Laarhoven goedkoper is.
Laat het ons snel weten
Wow. Is toch wel erg duur zeg.kwiebje schreef:Bij BMW dealer van Laarhoven geweest in Eindhoven geweest gisteren en die zouden me terug bellen over de prijs voor het aanpassen van de airbags. Moet nog steeds gebeld worden![]()
Hopen dat Van Laarhoven goedkoper is.
Laat het ons snel weten

Onze sponsors