netjes man!!!
ben ERG benieuwd!
=> MaVaEe's BRG! <=
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Hey Maarten, geweldig!!!
doen we MINI-mini-meet in Doorn
gr, PC
doen we MINI-mini-meet in Doorn

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Vanmiddag op mn werk uit verveling het iPhone programma Dynlocious gedownload en dat moest natuurlijk even getest worden!
Dus mooi even over de dijk gescheurd om de motor + banden op te warmen en daarna een mooi recht stukje opgezocht om een 0-100 sprintje te trekken.
Gemiddelde uitslag:

8,94 sec naar de 60 MPH.
Is het nauwkeurig? Vast niet
Was het leuk? Dat zeker!

Dus mooi even over de dijk gescheurd om de motor + banden op te warmen en daarna een mooi recht stukje opgezocht om een 0-100 sprintje te trekken.
Gemiddelde uitslag:

8,94 sec naar de 60 MPH.
Is het nauwkeurig? Vast niet
Was het leuk? Dat zeker!

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Zo vandaag is dan toch een zwarte bladzijde in mn MINI dagboek gekomen... 
Ik reed vanaf mn werk naar huis waar ik op de A12 met zon 120km/h iets tegen mn vooruit heb gekregen. Glas all over the place dus ook in mn ogen. Langs de kant gestopt en vanuit daar rustig doorgereden naar het ziekenhuis dat gelukkig erg dichtbij was. Hier hebben ze het glas eruit gespoeld.
Foto's:

Al met al goed afgelopen met mij en de MINI want heb geen lakschade zover ik kan zien.
Sta alleen nog steeds te trillen op mn benen.
Zo maar eens een afspraak met carglass maken...

Ik reed vanaf mn werk naar huis waar ik op de A12 met zon 120km/h iets tegen mn vooruit heb gekregen. Glas all over the place dus ook in mn ogen. Langs de kant gestopt en vanuit daar rustig doorgereden naar het ziekenhuis dat gelukkig erg dichtbij was. Hier hebben ze het glas eruit gespoeld.
Foto's:

Al met al goed afgelopen met mij en de MINI want heb geen lakschade zover ik kan zien.
Sta alleen nog steeds te trillen op mn benen.

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Nee reed niet onder een viaduct door. Ik zag iets bij de auto voor mij omhoog komen maar wat het was echt geen flauw idee...
Was het eerste dat mijn pa ook vroeg.Menno schreef:![]()
zo dat ziet eruit zeg!!
Gelukkig niks ernstigs en hopen dat het alleen je ruit is..Maar wat moet dat geweest zijn joh?! Reed je toevallig onder een viaduct door?

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Morgen dus maar eens gaan uitvinden hoe en wat de mogelijkheden zijn.
Ik heb de KLPD aan de tel gehad en die gingen kijken wat het geweest heeft kunnen zijn cq dat niet meer mensen er nog overheen rijden. Volgens hem kan ik Rijkswaterstaat aansprakelijk stellen als de schade groot genoeg was.marss schreef:WTF![]()
dit is geen opspringend steentje geweest, tering!! Wat Menno zeg; reed je onder een viaduct? Al gedacht om melding te maken bij Politie? Succes kerel!!!
marss
Morgen dus maar eens gaan uitvinden hoe en wat de mogelijkheden zijn.

- zmorf
- Bijna verslaafd
Bericht
gelukkig valt de"schade" aan jezelf mee.
Jammer van je Mini
Als je Carglass laat komen,of een andere ruitenboer
,zorg er dan voor dat er een ORGINELE MINI voorruit inkomt,
sommige dealers en kopers zijn hier erg op gebrand. (scheelt in sommige gevallen inruil, heb ik mij laten vertellen)
Succes,Greeeetz,Zmorf

Jammer van je Mini

Als je Carglass laat komen,of een andere ruitenboer

sommige dealers en kopers zijn hier erg op gebrand. (scheelt in sommige gevallen inruil, heb ik mij laten vertellen)
Succes,Greeeetz,Zmorf
Onze sponsors