Ik kan en wil geen sponsor worden van de NewMINIclub omdat ik het stickerwerk van de Mini's in mijn eigen vrije tijd doe en er daarom ook geen bedrijf van kan en wil maken.
Ik sticker enkel en alleen Mini's omdat ik zelf ook een Mini rijder ben en ik het meeste gevoel heb bij het bestickeren van een Mini, een Golfje oid vindt ik niet leuk om te doen dus doe ik ook zo min mogelijk.
Mijn bestickering is volgens een aantal leden qua prijs aan de hoge kant, daarintegen hoor ik nooit wat de prijs van een concurrent is, ik hoor ook nooit wat voor materiaal diegene gebruikt en wat de levensduur van dat materiaal is.
Het materiaal wat ik gebruik is hetzelfde materiaal wat op bedrijfsvoertuigen wordt gebruikt dus is van hoge duurzaamheid
Ik kan de garantie geven dat het materiaal dat ik gebruik minimaal 9 jaar kleur en vormvast is en ik kan daarbij ook 9 jaar garantie geven op de montage daar die ook door mij uitgevoerd wordt.
Mochtten er leden zijn die tussen mij en een evt concurrent twijfelen laat dan aub de prijs en materiaalkeus van de concurrent aan mij zien zodat ik diegene misschien tegemoet kan komen.
Als laatste wil ik graag even kwijt, dat ik nu een aantal jaar (6) met veel plezier Mini's aan het stickeren ben, ik al veel ontwerpen heb gemaakt en uitgevoerd en ik dit voorlopig nog wel even wil blijven doen.
Dat mijn prijzen nooit de scherpste zullen worden omdat ik niet wil dat de kwaliteit onder de prijs gaat lijden.
Mijn werk is altijd goed mijn materiaal is top, en is er toch wat mis weet ik dat altijd op een zo gunstig mogelijke manier op te lossen.
De afgelopen keren de NewMINIclub-stickers (die reflecterende exemplaar voor op de achterruit) bij Youri besteld. Ik ben dik tevreden.
Het is voor Youri een bewuste keuze om geen sponsor van NewMINIclub te worden, de reden staat hierboven. Als andere aanbieders dit wel willen doen dan is dat natuurlijk ook hun vrije keuze en goed voor NewMINIclub (op die manier kunnen we het forum gratis houden).
Wat betreft dit topic denk ik dat de NewMINIclubbers je gewoon gemist hebben en dat ze blij zijn je weer terug te zien.
Naast Gekko stripes en BadSmini zijn er nog veel meer stickeraars. Op zich niets mis mee natuurlijk. Het forum is alleen niet bedoelt om elkaar 'af te fikken' maar om elkaar aan te moedigen, scherp te houden en aan te vullen.
Dus: gewoon lekker doorgaan waarmee je bezig was.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
wat ermee bedoel te zeggen Yoeri is dat als je de concurentie wilt aangaan je gewoon sponsor moet worden, je verdient er toch ook aan dus dat maakt voor mij niet uit of je nu een bedrijf bent of niet, die paar € 100,-- verdienen zich echt wel terug.
Over de kwaliteit kan ik niks zeggen want heb daar geen ervaring mee maar weet dat je serieus bezig bent, maar dat doet een ander ook want anders is het hier snel afgelopen.
Je hebt echt genoeg credits hier opgebouwd dus daar hoef je je geen zorgen over te maken, maar de sponsoren zorgen gedeeltelijk dat dit forum kan bestaand dus zullen de leden in mijn ogen eerder hun MINI laten bestickeren door een sponsor.
Wil je geen mes in je rug steken maar alleen maar een tip geven hoe mensen weer iets sneller bij Yoeri terecht komen voor het bestickeren van hun MINI that's all.
succes en zie je wel op de sponsor New Years borrel