Greetz BigD
Maar voorlopig blijven de streepies er wel nog even op !kwiebje schreef:Staat super! Maar die bonnetstripes vind ik er dan weer niet bij passen.....
Maar een zwart neusje is altijd mooi
Hee Oscar, bedankt voor de tip heb er nu een plank in liggen die een stuk goedkoper is dan wat deze site laat zien maar ben bezig met een aluminium oplossing. Echter de RVS struts komen er tussendoor dus het vloertje zal nog even moeten wachten.ossie1972 schreef:Che, jij was toch met dat vloertje bezig?
Toevallig kwam ik deze link tegen, misschien is het wel wat voor jou project?![]()
Rear Seat Delete Kit
Ossie
Koude weer ? Zuurstofarme lucht ?coendek schreef:kmoet zeggen dat mijn Sje ook wat meer is gaan gebruiken met zelfde gebruik...
liep eerst makkelijk 1op 14 nu moet ik mijn best doen voor 1op 12....
coen
Zou idd ook wel kunnen Berthil want heb plots ook een beetje "sludge" aan de olievuldop zitten hetgeen ik voorheen niet had en het koelvloeistofpeil is niet gezakt.Berthil schreef:Is het geen condenswater? Hou er eens een lucifer bij
Het is bekend bij sommige Mini's veel condenswater in de OCC terecht komt.
Waar het vandaan komt is niet bekend, er gaan verschillende theorieën.
Ik had er geen last van toen ik mijn OCC er in had zitten, daarom heb ik hem er weer uitgehaald.
Onverbrande benzine komt nooit terug in de compressor maar verdwijnt door je uitlaat.
Daar zijn Air/Fuel ratio meters voor uitgevonden om dat te meten.
Onze sponsors