RVS achterstrut R50/53
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ben vandaag weer op pad geweest maar de meeste staalboeren zijn dicht dus moet tot vgl week wachten om aan alle materialen te komen. Heb wel nog wat extra strips gehaald dus het uiteindelijke aantal struts dat ik ga maken is definitief 12 stuks. Vandaag wel al samples vd hoeken gemaakt en meet en paswerk gedaan. Tis meer werk dan ik dacht maar heb er wel zin in !!
We zitten in totaal nu op 8 mogelijk geinteresseerden (inclusief ikzelluf)dus voor de mensen die zich nu nog opgeven die kunnen vanaf hier tellen tot en met de 12-de.
ooooh....zonde van dat mooi blinkende RVS !!!Shadow_Breaker schreef:hierbij reserveer ik er 1tje. ( daarna de buis mooi mat zwart maken en monteren)
Ben vandaag weer op pad geweest maar de meeste staalboeren zijn dicht dus moet tot vgl week wachten om aan alle materialen te komen. Heb wel nog wat extra strips gehaald dus het uiteindelijke aantal struts dat ik ga maken is definitief 12 stuks. Vandaag wel al samples vd hoeken gemaakt en meet en paswerk gedaan. Tis meer werk dan ik dacht maar heb er wel zin in !!
We zitten in totaal nu op 8 mogelijk geinteresseerden (inclusief ikzelluf)dus voor de mensen die zich nu nog opgeven die kunnen vanaf hier tellen tot en met de 12-de.
Laatst gewijzigd door ginoceros op 30 dec 2008, 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- Peter Visser
- Enthousiast
Bericht
Groetjes,
Peter
Ik heb hier ook wel interesse in. Ik hoor het verdere verloop wel!Che schreef:
We zitten in totaal nu op 8 mogelijk geinteresseerden (inclusief ikzelluf)dus voor de mensen die zich nu nog opgeven (zonder verplichtingen) die kunnen vanaf hier tellen tot en met de 14-de.
Groetjes,
Peter
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vandaag toch nog een zaak gevonden waar ze M16 RVS draadstang hadden en moeren. Linkse draad helaas niet en die blijkt teringduur te zijn dus FF wachten tot vgl week om wat meer offertes op te kunnen vragen.
Alternatief is geen linkse draad maar dan kun je de stang niet echt op spanning zetten dus dat heeft weinig zin.
Heb de moeren aan een kant op de stangen gelast en provisorisch een beugeltje gemaakt om te kijken wat ik met montage aan obstakels tegenkom en om te kijken of de maatvoering klopt.
Stang aan 1 zijde (links) gemonteerd > beugel moet nog helemaal aangepast worden dus daar even niet op letten en ik weet nu op welke lengte de strut aan de rechterkant afgezaagd kan worden.

De buisjes met aan 1 kant opgelaste moeren

Het is echt dik en stevig materiaal. Vgl mij kun je met deze stang straks je hele Mini aan de achterzijde uit elkaar duwen maar dat wil je natuurlijk niet

Alternatief is geen linkse draad maar dan kun je de stang niet echt op spanning zetten dus dat heeft weinig zin.
Heb de moeren aan een kant op de stangen gelast en provisorisch een beugeltje gemaakt om te kijken wat ik met montage aan obstakels tegenkom en om te kijken of de maatvoering klopt.
Stang aan 1 zijde (links) gemonteerd > beugel moet nog helemaal aangepast worden dus daar even niet op letten en ik weet nu op welke lengte de strut aan de rechterkant afgezaagd kan worden.
De buisjes met aan 1 kant opgelaste moeren
Het is echt dik en stevig materiaal. Vgl mij kun je met deze stang straks je hele Mini aan de achterzijde uit elkaar duwen maar dat wil je natuurlijk niet

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
.... ik ook besef nu pas wat ik me op de hals heb gehaald !! tering veel werk..... maarr ik hoefde daardoor vandaag niet met Peet naar de stad !!! ze weet wanneer ze me met rust moet laten ...
nu kan ik echt niet meer verder en moet vgl week afwachten...
marss schreef: Ik hou dit topic met veel spanning in de gaten!!
marss
.... ik ook besef nu pas wat ik me op de hals heb gehaald !! tering veel werk..... maarr ik hoefde daardoor vandaag niet met Peet naar de stad !!! ze weet wanneer ze me met rust moet laten ...

nu kan ik echt niet meer verder en moet vgl week afwachten...
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@Bas, wanneer ik 1 strut afheb dan moeten we even contacten om te passen vanwege de achterbank omdat de mijne er niet meer inzit. Heb je meteen de kans om de eerste vd serie over te nemen als ie bevalt
@Jesse, ik sla er iig wel opvolgende nummers in op een niet zichtbaar deel zodat ik bij kan houden hoeveel er in totaal gemaakt gaan worden.kwiebje schreef:Ziet er goed uit che! Je hebt je dag weer nuttig besteed
En natuurlijk ook de mazzel dat je met peet niet naar de "klere" winkel hoefde
@Bas, wanneer ik 1 strut afheb dan moeten we even contacten om te passen vanwege de achterbank omdat de mijne er niet meer inzit. Heb je meteen de kans om de eerste vd serie over te nemen als ie bevalt

Onze sponsors