Greetz BigD
My first aka Christine (end off story @ 111)
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
ik heb alles startklaar liggen voor de struts maar moet wachten tot na deze week vanwege de M16 draadstangen......aaaaarrrggghhhhh !!!
Nu moet ik morgen verplicht met Peet naar de stad
hoe hou je het vol !!BigD schreef:@che: thanks voor je tipalleen mijn materiaal staat al in bestelling
en ik heb geduld denk ik
![]()
Greetz BigD
Nu moet ik morgen verplicht met Peet naar de stad
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
wat een straf zeg
maar geduld moet je opbouwen he en heeel veel op het forum struinen dat neemt wat tijd in beslag dus dan komt het wel goed. Maarja als je naar de stad moet kan je je frustraties van je af kopen
maar wel vervelend he als je op materiaal moet wachten kan je maar niet verder
Greetz BigD
Che schreef:hoe hou je het vol !!BigD schreef:@che: thanks voor je tipalleen mijn materiaal staat al in bestelling
en ik heb geduld denk ik
![]()
Greetz BigD![]()
ik heb alles startklaar liggen voor de struts maar moet wachten tot na deze week vanwege de M16 draadstangen......aaaaarrrggghhhhh !!!
Nu moet ik morgen verplicht met Peet naar de stad![]()
![]()
Greetz BigD
the F56 story of Brenda
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zo hey dat zijn gave pica's D , very nice M8 !!!
Het is gewoon zo al een hele dikke Mini , ook zonder aero !!
Ik sta er steeds weer van versteld hoe gaaf ie is geworden met je nieuwe rims ..
MCS bumpertjes zou wel gaaf staan , een stuk sportiever ..
En een flink stukkie goedkoper dan de aero-bumperts
Mijn volgende mod worden aero-skirts , alleen jij mag mijn MCS-skirts overnemen voor 15 euro
..
Intresse??? dan reserveer ik ze voor je
Succes met je volgende mod M8 , hou ons op de hoogte !!
Gr. Gerard
Het is gewoon zo al een hele dikke Mini , ook zonder aero !!
Ik sta er steeds weer van versteld hoe gaaf ie is geworden met je nieuwe rims ..
MCS bumpertjes zou wel gaaf staan , een stuk sportiever ..
En een flink stukkie goedkoper dan de aero-bumperts
Mijn volgende mod worden aero-skirts , alleen jij mag mijn MCS-skirts overnemen voor 15 euro
Intresse??? dan reserveer ik ze voor je
Succes met je volgende mod M8 , hou ons op de hoogte !!
Gr. Gerard
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
He gerard, thanks mate
daar wordt ik stil van en daar doen we het ook mede voor he
ja S bumpers staan nog wel op de planning of miss mijn COOPER bumpers shaven dus die chrome strips eraf en dan vlak maken
maar ik ga jullie zeker op de hoogte houden zoals altijd he
owja laat maar weten wanneer ik die skirts kan komen halen
Greetz BigD
owja laat maar weten wanneer ik die skirts kan komen halen
Greetz BigD
the F56 story of Brenda
-
RiniRi
Bericht
Danny,
Bij Jonker in Huissen staan gebruikte chili cooper S bumpersets te koop voor € 300,-.
Wat ik me ervan kan herinnneren zagen deze er niet 100% krasvrij uit, maar ze waren wel erg vuil dus het kan meevallen.
Misschien een belletje waard.
Hij heeft deze al meer dan een jaar liggen , dus er moet wat van de prijs af kunnen zou ik zo zeggen.
Lagen er namelijk ook al toen wij onze aerokit opgehaald hebben in augustus 2007!
Kwamen van omgebouwde MINI's voor Challenge cup als ik het goed begrepen heb.
Gr. Rini
Bij Jonker in Huissen staan gebruikte chili cooper S bumpersets te koop voor € 300,-.
Wat ik me ervan kan herinnneren zagen deze er niet 100% krasvrij uit, maar ze waren wel erg vuil dus het kan meevallen.
Hij heeft deze al meer dan een jaar liggen , dus er moet wat van de prijs af kunnen zou ik zo zeggen.
Lagen er namelijk ook al toen wij onze aerokit opgehaald hebben in augustus 2007!
Gr. Rini
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht

Erg mooie car zo Danny met die dikke velgen! Kan je zelf geen leuke eindstukjes fabriceren?
Klopt die heb ik ook zien liggen. Maar persoonlijk vind ik daar 100 euro al teveel geld voor!rini.odette schreef:Danny,
Gr. Rini
Erg mooie car zo Danny met die dikke velgen! Kan je zelf geen leuke eindstukjes fabriceren?
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
http://link.marktplaats.nl/216766095
Misschien een mooi/goedkoop alternatief voor je huidige uitlaat...
Misschien een mooi/goedkoop alternatief voor je huidige uitlaat...
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb het zelfs op film staan. Puur toeval, hoe klein is Nederland
In opdracht van Danny toetert zijn vader naar alle Mini's in zijn grote vrachtwagen.WoK schreef:ik zie t nu pas....
je bent wel een hele trouwe NewMINIclub member....
zo....wat staat die sticker er groot op
Ik heb het zelfs op film staan. Puur toeval, hoe klein is Nederland
Onze sponsors