Mooie wieltjes hoor Berthil. En gewoon zwart laten zou ik zeggen.
Is weer eens wat anders.
Maar ik zou de R95's er gewoon bijhouden, want die stonden er namelijk ook wel erg goed onder.
Kan je zo af en toe nog eens wisselen, of je gebruikt de R95's alleen in de wintermaanden.
So hé dat staat ook heel errug goed, vind ze eigenlijk nog mooier als de vorige.
Uhm als het 18 inch runflat banden zijn dan hoor ik het graag als je ze wegdoet!
Menno schreef:Lekker racy hoort erbij dus mooi zo laten!
Misschien je dak nog zwart spuiten (zou ik doen ) maakt het helemaal af en past super bij al dat carbon..
Net een ritje gemaakt en in het zonnetje nog wat foto's gemaakt.
Men draait zijn hoofd nu weer een paar graden verder door als ik voorbij kom
De remmerij is nu beter te zien. Wel jammer dat het roest nu ook beter te zien is. Als het weer wat warmer is ga ik daar wat aan doen met zilveren Hammerite.
Een zwart dak is ook wel mooi maar vind ik persoonlijk te somber worden, ik vind nog steeds het witte dak mooi. Ik heb al wel een linkje naar een topic waarbij iemand het midden van zijn dak heeft vervangen door carbon in zijn BMW. Ik ben ook al op zoek geweest naar een carbon 'zonnedak' maar niet gevonden. Moet dus licht zijn (geen glas) en open kunnen.
Verder ben ik op zoek naar echte carbon center caps voor de Rota's, diameter 5 cm as ik het goed heb. Als iemand die nog eens ergens tegen komt?
Ik zou ze er nu wel niet op laten Berthil, de velgen zijn toch vrij "teer" in die zin als je steenslag zou hebben op de boord die vernist is zijn ze binnen een maand om zeep met al dat zout die nu op de weg ligt
Ik heb ze in een goed beschermmiddel gezet en ze hebben al wat tekenen van gebruik. Als het erger wordt heb ik hier een goeie velgenboer in de buurt die ze netjes kan afdraaien en opnieuw vernissen.