Lawaai Cooper D
- Pimmeke
- One wheel wonder
Bericht
Lawaai Cooper D
Dag allemaal. Ik ben sinds kort eigenaar van een COOPER D. Een echt leuk autootje, maar een ding stoort me nogal en dat is het "dreunen" van de motor. Als je korte ritten maakt merk je er weinig van maar als je een grote rit maakt kom je echt wel met vermoeide oren uit de wagen en dat vind ik toch wel een minpunt. Is dit te verhelpen door geluidsisolatie te plaatsen. Heeft hier al iemand ervaring mee ?
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zij zullen je vast hierbij kunnen helpen.
Re: LAWAAI COOPER D
Leg deze vraag eens voor aan de mensen van NOISE KILLER.Pimmeke schreef: een ding stoort me nogal en dat is het "dreunen" van de motor. Als je korte ritten maakt merk je er weinig van maar als je een grote rit maakt kom je echt wel met vermoeide oren uit de wagen.
Is dit te verhelpen door geluidsisolatie te plaatsen. Heeft hier al iemand ervaring mee ?
Zij zullen je vast hierbij kunnen helpen.

- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
die van mij vind ik ook niet echt luid.
Ik zou eens horen bij andere Cooper D's of je een verschil hoort, en zoja gaan klagen bij de dealer, moet onder garantie iets aan gedaan worden dan.
Ik zou eens horen bij andere Cooper D's of je een verschil hoort, en zoja gaan klagen bij de dealer, moet onder garantie iets aan gedaan worden dan.
- El Presidente
- Mod virus alert!
Bericht
...
Laatst gewijzigd door El Presidente op 07 mar 2015, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Animum debes mutare, non caelum
- koenos
- One wheel wonder
Bericht
In het begin had mijne Dooper ook veel lawaai, maar idd ik had ook het gevoel na een aantal km's het geluid minder werd.
Zeker naar het eerst onderhoud...dat maakte een groot verschil...ondertussen heb ik er reeds 40.000 km op zitten en heb geen last van het motor geluid (in tegendeel lekker rommen die handel). cheers K
Zeker naar het eerst onderhoud...dat maakte een groot verschil...ondertussen heb ik er reeds 40.000 km op zitten en heb geen last van het motor geluid (in tegendeel lekker rommen die handel). cheers K
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors