Gelukkig 2009
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ook ik wens iedereen een heel gelukkig en gezond 2009!!!
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Ook vanuit Maarssen voor iedereen de beste wensen voor 2009.
Even een modfoto van vandaag bij ons in de garage. (Marcel is aan het klussen)
Zo moet je het nieuwe jaar beginnen.

Kees en Annet

Even een modfoto van vandaag bij ons in de garage. (Marcel is aan het klussen)
Zo moet je het nieuwe jaar beginnen.

Kees en Annet

- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Een gelukkige nieuwjaar allemaal 
Voor de uitverkorene die een sms gekregen hadden er niets van snapte dit is de vertaling
't Orgineel:
Vui dattet tweulf eure es, en vui de feu d'artifice - vui dat de réseau van den telefon nemie marchiert en surtout vui da ge strontzat zet, wens ik aale allemool ne ielen toffe neuvejoer!
en de vertaling.
Voordat het twaalf uur is, en voor het vuurwerk - voor dat de het telefoonnetwerk plat ligt en zeker voor dat ge strontzat zijt, wens ik jullie allemaal een heel tof nieuwjaar.
Dat is nu eens Brussels se mensen

Voor de uitverkorene die een sms gekregen hadden er niets van snapte dit is de vertaling

't Orgineel:
Vui dattet tweulf eure es, en vui de feu d'artifice - vui dat de réseau van den telefon nemie marchiert en surtout vui da ge strontzat zet, wens ik aale allemool ne ielen toffe neuvejoer!
en de vertaling.
Voordat het twaalf uur is, en voor het vuurwerk - voor dat de het telefoonnetwerk plat ligt en zeker voor dat ge strontzat zijt, wens ik jullie allemaal een heel tof nieuwjaar.
Dat is nu eens Brussels se mensen

- annick
- 4 op een rij!
Bericht
net terug van een spetterend oud en nieuwjaarsfeest in disneyland parijs... geweldig om te zien hoe jong en oud samen konden genieten van sprookjes en miljoenen lichtjes... naast gezondheid, geluk en mooie mini's wens ik iedereen toe om vooral ook te kunnen blijven genieten van juist de kleine dingen! soms moet je erg lang en goed zoeken maar sprookjes bestaan echt...
HAPPY NEW YEAR!
annick
HAPPY NEW YEAR!
annick
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Hey geweldig Annick! Wat leuk. Paul van Vliet nog tegengekomen
Mooi stukje hoor!! We houden het erin
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
annick schreef:net terug van een spetterend oud en nieuwjaarsfeest in disneyland parijs... geweldig om te zien hoe jong en oud samen konden genieten van sprookjes en miljoenen lichtjes... naast gezondheid, geluk en mooie mini's wens ik iedereen toe om vooral ook te kunnen blijven genieten van juist de kleine dingen! soms moet je erg lang en goed zoeken maar sprookjes bestaan echt...
HAPPY NEW YEAR!
annick
Hey geweldig Annick! Wat leuk. Paul van Vliet nog tegengekomen

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Onze sponsors