http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 626#173626
Dan ken je me enthousiasme gelijk... Ik wil ook een keer in die van jou komen rijden. Ben alleen bang dat ie buiten het budget valt helaas

MR
Ferdinand schreef:Beste BMW collega's. Omdat onze auto's uit dezelfde stal komt, en misschien wel aardig om te weten voor jullie, volgt hier een kleine opsomming van de op hand zijnde upgrades:
- AC Schnitzer: chip 360 ps / 480 nm
Op 21 april is de afspraak.
- Performance Parts BMW (+/- 8 pk er bij, jaja!! 8 hele pk's dat zal enorm veel uitmaken...)
Op donderdag 8 mei afspraak
> inlaat
> uitlaat
> verlagen
> diffuser
Uiteindelijk moet die 135i ergens op 365-370 pk (485 Nm) uitkomen.
Groet, Ferdinand
Dat laatste heeft wrs veel te maken met de dubbele turbo en het koppel dat het meebrengt! Zou eens doodgraag een ritje met een 135i doenFerdinand schreef:foto's? eens kijken. Er valt niet zo veel aan te zien aan de buitenkant.
Maar het is een echte wolf is schaapskleren. Aan de buitenkant is het een gewone - kleine - 1 serie BMW met koffer. Daar wordt niemand zenuwachtig van. Totdat ik gas geef, dan is het effect hilarisch. Ook voor mijzelf. De acceleratie is zo gemeen en snel dat je schrikt en 'hohoho...ho' roept. De auto is bv. echt dikke secondes sneller - in tussensprints - dan bijvoorbeeld de nieuwste BMW M3 (4 liter V 8 ).
Succes met proefrijden Pimmy. Pas op, want je bent verkocht...
Vind ik leuk zo'n testBerthil schreef:En de nieuwe TT van Tony, leuke vergelijking waar dan de nadruk ligt op rijbeleving want wie het meeste vermogen heeft is al bekend.Hans schreef:Kunnen er ook weer een test van maken en dan ook bv een VW Sicrocco meenemen.
Onze sponsors