De MINI avonturen van iDarkDesign
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Vanmiddag gebeld. Hij is vanaf vandaag te bewonderen in Amersfoort bij de Jong autoschade. Ga daarna nog even gezellig bij Arjan en Yvonne op bezoek! Die wonen daar praktisch naast.
iDD
iDD
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wat lees ik daar Rein!
That sucks man... gelukkig dat het stepvoets gebeurde. Ben je inmiddels al achter de oorzaak? Hoe wordt dat met dat A-paneel gedaan?
Succes Rein
Nee Berthil, een MINI is een FWD en een Benz is een RWD.
Effe lekke bijdehand doen.

That sucks man... gelukkig dat het stepvoets gebeurde. Ben je inmiddels al achter de oorzaak? Hoe wordt dat met dat A-paneel gedaan?
Succes Rein
Zal mij niks verbazen, maar wie jat er nu S-Spokes?Berthil schreef:Uit eerste hand heb ik wel eens vernomen van iemand die bijna hetzelfde heeft gehad als jou. Men had geprobeerd zijn velgen te stelen maar waren gestoord. Dan draaien ze natuurlijk niet netjes je bouten weer vast. Misschien hier ook gebeurd?
Berthil schreef:Volgens deze video had je trouwens best naar huis kunnen rijden![]()

Effe lekke bijdehand doen.
Laatst gewijzigd door Mini Poeper op 02 jan 2009, 16:37, 2 keer totaal gewijzigd.
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Oeps Rein lees nu pas goed het bericht.
(sorry)
Dat het in dit nieuwe jaar maar weer allemaal goed gaat komen met je prachtige en originele MINI.

Dat het in dit nieuwe jaar maar weer allemaal goed gaat komen met je prachtige en originele MINI.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
jongens, allemaal ontzettend bedankt. Steun doet me goed. Vanmiddag ben ik naar Amersfoort geweest om de schade bij het licht te bekijken. Bah. Wordt je niet blij van. Morgen krijg ik nog een gedetailleerde lijst gemailt. Kom ik direct hier om raad vragen wat te doen 
Nee je hebt de deurbel niet gemist! Het was een hint naar anderen toe
Ik kom misschien morgen heel eventjes koekeloeren! Laten we binnenkort in elk geval weer katannen!
De A panelen laat ik vervangen voor nieuwe. Helaas, maar moet gebeuren. Tzt laat ik wel nieuwe maken bij Saiko (van de originele).
als er nieuws is post ik het direct!
iDD

Nee je hebt de deurbel niet gemist! Het was een hint naar anderen toe

De A panelen laat ik vervangen voor nieuwe. Helaas, maar moet gebeuren. Tzt laat ik wel nieuwe maken bij Saiko (van de originele).
als er nieuws is post ik het direct!
iDD
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Damn, sterkte man...
Waren ze er achter wat de oorzaak geweest is?
Bouten eruit? Of gebroken?
Hopende dat je Mini er weer snel goed bij staat..!
Waren ze er achter wat de oorzaak geweest is?
Bouten eruit? Of gebroken?
Hopende dat je Mini er weer snel goed bij staat..!
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Vandaag wel een leuk pakketje binnen gekregen! Een ontzettend dikke M7 scoop! Netjes gespoten en een potje AB om schade aan te tippen. ( ik zal wel iets meer nodig hebben....)
Super bedankt Menno en Coen.
Zodra mn camera opgeladen is maak ik een foto. En zodra de MINI weer rijdt gaat ie er op.
iDD
Super bedankt Menno en Coen.
Zodra mn camera opgeladen is maak ik een foto. En zodra de MINI weer rijdt gaat ie er op.
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Mailtje van Jan de Jong autoschade:
Eerst even bij Klaas controleren wat er beter te halen is (op korte termijn) en dan opbouwen maar weer.
Ik ga denk ik nieuwe A-kappen laten maken. Gewoon de originele laten aanpassen. ipv die plastic rommel
(wel zonde...)
iDD
Daarbovenop dus nog de A-kappen, die kap die over de breedte van de auto loopt.. de naaf.Bram schreef: WIELLAGER (ers)
BOVENLAGER VEERPOOT
REMSCHIJF (en)
REMKLAUW (en)
STABILISATOR STANG (ZIE FOTO)
R.DORPEL SKIRT
LED ?? VERLICHTING VAN DE ZIJ CLIGNOTEUR
EXTRA LANGE WIELBOUTEN
EVENTUEEL DRAAGARMEN ( ALS JE ANDERE WILT)
DE REST VAN DE ONDERDELEN KAN IK ZELF WEL VERZORGEN
MITS JIJ ZELF NOG WAT TE BINNEN SCHIET DAT JE DENKT
DAT IK VERGETEN BEN
Eerst even bij Klaas controleren wat er beter te halen is (op korte termijn) en dan opbouwen maar weer.
Ik ga denk ik nieuwe A-kappen laten maken. Gewoon de originele laten aanpassen. ipv die plastic rommel

iDD
Onze sponsors