Blackline's Mini Cooper S Clubman - VERKOCHT
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
PSS10
Ik versta niet waarom iedereen altijd naar KW grijpt, ja 't is goed spul en deze Clubsport zijn ideaal voor op 't circuit (al zal het hier meer voor de 'show' zijn vermoed ik..) maar je hebt toch betere alternatieven van H&R en Bilstein?Berthil schreef:Gefeliciteerd en ook al meteen lekker aan het modden
Als de KW Clubsport beter is als de KW3 is dat zo ongeveer het beste onderstel wat er te krijgen is. Ik hoop echter dat de camerplaten te verstellen zijn zonder de hele veerpoot te demonteren anders is het nogal een gedoe.
PSS10

- Blackline
- Mod virus alert!
Bericht
De mini zal wel degelijk gebruik worden voor trackdays , H&R is de grootste prul dat er bestaat ( en ik spreek van ondervinding)William Blake schreef:Ik versta niet waarom iedereen altijd naar KW grijpt, ja 't is goed spul en deze Clubsport zijn ideaal voor op 't circuit (al zal het hier meer voor de 'show' zijn vermoed ik..) maar je hebt toch betere alternatieven van H&R en Bilstein?Berthil schreef:Gefeliciteerd en ook al meteen lekker aan het modden
Als de KW Clubsport beter is als de KW3 is dat zo ongeveer het beste onderstel wat er te krijgen is. Ik hoop echter dat de camerplaten te verstellen zijn zonder de hele veerpoot te demonteren anders is het nogal een gedoe.
PSS10
- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
H&R moesten ze uit de handel nemen!! de grootste rommel dat er gemaakt word voor de Mini..
KW is super Jimmy..
Gr.M
Blackline schreef:De mini zal wel degelijk gebruik worden voor trackdays , H&R is de grootste prul dat er bestaat ( en ik spreek van ondervinding)William Blake schreef:Ik versta niet waarom iedereen altijd naar KW grijpt, ja 't is goed spul en deze Clubsport zijn ideaal voor op 't circuit (al zal het hier meer voor de 'show' zijn vermoed ik..) maar je hebt toch betere alternatieven van H&R en Bilstein?Berthil schreef:Gefeliciteerd en ook al meteen lekker aan het modden
PSS10
H&R moesten ze uit de handel nemen!! de grootste rommel dat er gemaakt word voor de Mini..

KW is super Jimmy..

Gr.M
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
Over H&R zijn de meningen verdeelt blijkbaar.. kan je beschrijven wat er bij u mis is gegaan?
H&R levert alle spacers aan Porsche, dus dat zal we geen prul zijn..
Ik ben iig benieuwd, dit is het eerste wat ik daarvan hoor.
nu ja, ik zou sowieso voor Bilstein PSS9/10 gaan
Ah, super! Blij dat je hem gebruikt waarvoor hij dient.Blackline schreef:De mini zal wel degelijk gebruik worden voor trackdays , H&R is de grootste prul dat er bestaat ( en ik spreek van ondervinding)William Blake schreef:Ik versta niet waarom iedereen altijd naar KW grijpt, ja 't is goed spul en deze Clubsport zijn ideaal voor op 't circuit (al zal het hier meer voor de 'show' zijn vermoed ik..) maar je hebt toch betere alternatieven van H&R en Bilstein?Berthil schreef:Gefeliciteerd en ook al meteen lekker aan het modden
PSS10
Over H&R zijn de meningen verdeelt blijkbaar.. kan je beschrijven wat er bij u mis is gegaan?
H&R levert alle spacers aan Porsche, dus dat zal we geen prul zijn..
Ik ben iig benieuwd, dit is het eerste wat ik daarvan hoor.
nu ja, ik zou sowieso voor Bilstein PSS9/10 gaan
- William Blake
- Bijna verslaafd
- William Blake
- Bijna verslaafd
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Proficiat met de mooie aankoop daar! 
mag ik zo benieuwd zijn om te weten van waar je MINI komt?
succes ermee!

mag ik zo benieuwd zijn om te weten van waar je MINI komt?

succes ermee!

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Er koopt hier veel te veel volk bij de concullega's tegenwoordig
Ha ok... Ik denk dat ik is een ander systeem ga zoeken om meer nieuwe wagens te verkopen ipv accessoires lol... 5% extra korting op accessoires voor klanten die bij mij gekocht hebben ofzo hahatirex schreef:GregBem schreef:Proficiat met de mooie aankoop daar!
mag ik zo benieuwd zijn om te weten van waar je MINI komt?![]()
succes ermee!
Garage Sneyers Greg..

Er koopt hier veel te veel volk bij de concullega's tegenwoordig

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
Onze sponsors