Vanavond zeg ik voor het laatst caliniegta.Arjan schreef:@ Marjon: hoeveel dagen nog tot Old Amsterdam?
bezoek aan het clubhuis in Breda
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
. 1 nachtje dus nog. Wauw, wat zal ik blij zijn als ik weer m'n ronkende Mini onder m'n bottom heb.
Ik ruil 'm graag voor 't strandbedje in. Groetjes, tot meets. Mooi mooi, die white sensation. Ben benieuwd.
Laatst gewijzigd door Pretty Cooper op 31 jul 2006, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
[quote="Blont-007"]Wij dachten jullie met die rooksignalen wel te lokken.
Ha ha een lokkertje, ik wil ook wel een keer naast je hartje staan Ida. Misschien kunnen we eens een PW-meeting houden?
Tot gauw. I am so curious.
Ha ha een lokkertje, ik wil ook wel een keer naast je hartje staan Ida. Misschien kunnen we eens een PW-meeting houden?
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
en om de hoek? Laat de mensen maar kletsen
LUV2XLR8 schreef:Er kunnen makkelijk 50 MINI's bij jullie in de straat staan...
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
: Enne hoe meer zielen hoe meer .............
. Tot meets.
Heeeee grand cru, wel je camera'tje meenemen hoor.grand_cru schreef:Mmmmm., een PW meeting in Breda. Ik voel me aangesprokenMarjon schreef:Misschien kunnen we eens een PW-meeting houden?![]()
Tot gauw. I am so curious.
![]()
Lijkt me wel wat hoor, en wou toch nog es een terrasje komen doen ...
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Keer proberen?LUV2XLR8 schreef:Er kunnen makkelijk 50 MINI's bij jullie in de straat staan...

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gezellig met z'n allen een tussenstop BBQ bij BlonT, Paul en Rick?Arjan schreef:omleiding met de birthday-run? ;-)

Onze sponsors