Just was ik al volledig vergetenRies schreef:Hey Jurgen, ik heb ook nog iets voor je (en Frank69) liggen he.Jurgen schreef:Dinsdag moet ik werken![]()
Zondag kan ik wel en heb jij meer kans dat er nog pralines over zijn
Clubman's preview / aflevering 6 januari 2009
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Ja ik ging dat ook normaal gisteren komen ophalen he
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Was erg gezellig gisteren zeg. Jurgen die gelukkig op tijd in het Bergse was om me op te halen. Eerst nog even voedsel halen in Antwerpen om dat eind naar midden-Nederland te overleven.
Erg jammer dat we de onthulling in Hilversum niet hebben mogen meemaken. Dat verkeer in Antwerpen en al die miljarden stoplichten hielpen niet echt bij het racen naar Hilversum.
Jurgen had net zijn Clubman in ontvangst genomen of ik kreeg de sleutels in handen. Heerlijk om een stuk in zijn nieuwe kar te mogen knallen! Bomvol opties, dus alle nodige luxe was godzijdank aanwezig.
Eenmaal in Amersfoort aangekomen inderdaad als een stel zieken zitten eten (krijg tenslotte nooit eten thuis, dus als er dan all-you-can-eat op een bordje staat, dan schuiven we het letterlijk naar binnen
) Was erg lekker en dat voor maar 25 euro
. Niet te geloven! Bij de uitgang nog even Arjan z'n volle Cooper D Clubman onder staan kwijlen (sorry Arjan, balen dat het vroor gisteren, zit er nu waarschijnlijk nog op
)
Onderweg naar huis, in de verkeerde MINI (dacht al, wat is hij ineens snel!), totaal verkeerd gereden. We kwamen bij een-of-ander huis in Maarssen uit waar we de weg hebben gevraagd en een bakkie thee hebben gekregen. Daarna naar huis gereden om heerlijk mijn bedje in te duiken. Daar was ik wel aan toe!
Erg jammer dat we de onthulling in Hilversum niet hebben mogen meemaken. Dat verkeer in Antwerpen en al die miljarden stoplichten hielpen niet echt bij het racen naar Hilversum.
Jurgen had net zijn Clubman in ontvangst genomen of ik kreeg de sleutels in handen. Heerlijk om een stuk in zijn nieuwe kar te mogen knallen! Bomvol opties, dus alle nodige luxe was godzijdank aanwezig.
Eenmaal in Amersfoort aangekomen inderdaad als een stel zieken zitten eten (krijg tenslotte nooit eten thuis, dus als er dan all-you-can-eat op een bordje staat, dan schuiven we het letterlijk naar binnen
Onderweg naar huis, in de verkeerde MINI (dacht al, wat is hij ineens snel!), totaal verkeerd gereden. We kwamen bij een-of-ander huis in Maarssen uit waar we de weg hebben gevraagd en een bakkie thee hebben gekregen. Daarna naar huis gereden om heerlijk mijn bedje in te duiken. Daar was ik wel aan toe!

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Ha ha, in mijn buikje
Annet
waar zijn mijn pralines nou??Blont-007 schreef:Hahaha super clubmannen moet ze snel in het echie zien hoor!
En dan niet meer langs mij komenwaar zijn mijn pralines nou??
![]()
Kom dinsdag maar snel brengen Jurgen.![]()
Veel plezier met jullie New Clubbie Rides!
Ha ha, in mijn buikje
Annet

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
ps. Jurgen, je jas hangt hier nog. Had je het niet koud gisteren
Annet
Kaj, je hoeft echt niet te lopen hoorJurgen schreef:Ik ken iemand die gaat wandelen naar MINI unitedCooperS-lightningblue schreef:(dacht al, wat is hij ineens snel!)
ps. Jurgen, je jas hangt hier nog. Had je het niet koud gisteren
Annet

- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Ja ik weet het
Ik merkte het gisteren al 
Maar het was toch zo'n herfstjas
ik ben mezelf nu maar verplicht om mijn winterjas nu uit de kast te pakken, this niet echt zomer meer he 
@Kaj, nee lopen zal je niet moeten doen. Is te vermoeiend, haal je nooit, gewoon stappen
Kom je verder. Nee hoor je kan gerust meerijden, welliswaar tegen de tragere snelheid dan Annets (of is ie van Kees) wagen.
Maar het was toch zo'n herfstjas
@Kaj, nee lopen zal je niet moeten doen. Is te vermoeiend, haal je nooit, gewoon stappen
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Hier is hij dan een korte film van:
Aflevering MINI Clubman van Arjan 06-01-2009
de film is ook in HD kwaliteit te zien.
(als je over het filmpje gaat verschijnt er rechts verschillende knoppen, op de onderste van de 3 HD is off kan je dan drukken voor HD is on ,
je wordt dan doorgelinkt naar de site van Vimeo, de kwaliteit ziet er dan veel beter uit. (en fullscreen is dan ook mogelijk))
[video width=688 height=387]http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=2753373&[/video]
Veel kijkplezier
tot de volgende keer
Annet & Kees
dit stukje staat ook in het ander topic Arjan joins the Club...man !!!
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... &start=180
Aflevering MINI Clubman van Arjan 06-01-2009
de film is ook in HD kwaliteit te zien.
(als je over het filmpje gaat verschijnt er rechts verschillende knoppen, op de onderste van de 3 HD is off kan je dan drukken voor HD is on ,
je wordt dan doorgelinkt naar de site van Vimeo, de kwaliteit ziet er dan veel beter uit. (en fullscreen is dan ook mogelijk))
[video width=688 height=387]http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=2753373&[/video]
Veel kijkplezier
tot de volgende keer
Annet & Kees
dit stukje staat ook in het ander topic Arjan joins the Club...man !!!
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... &start=180

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors