Verboden voor vrouwen Mannen café
- Tiswa
- 4 op een rij!
Bericht
Echt zo ongelooflijk fout om je vriendin/zusje hiervoor te misbruiken, damn zeg... Ik heb wel eens voor de gein zo'n tupperware-tuning-site bezocht en wat daar allemaal op te zien is....fak zeg.... Het zullen vast leuke meisjes/vrouwen zijn, maar for God's sake, denk nou niet dat je een model bent.....
En dan vaak het intelligentieniveau van die gasten... kan me nog herinneren dat er een een zonne(n?)band op zijn auto had geplakt met de titel 'Bleu Devil'. Dus ik de vraag gesteld waarom hij 'blauw' in het Frans spelde... ik wacht nog op een reactie... Ok, iedereen maakt wel eens een spelvautje, maar dat ging echt he-le-maal nergens over. Prutsers.
En dan vaak het intelligentieniveau van die gasten... kan me nog herinneren dat er een een zonne(n?)band op zijn auto had geplakt met de titel 'Bleu Devil'. Dus ik de vraag gesteld waarom hij 'blauw' in het Frans spelde... ik wacht nog op een reactie... Ok, iedereen maakt wel eens een spelvautje, maar dat ging echt he-le-maal nergens over. Prutsers.
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
De onwetendheid ...
Rat-style, in theorie is het de bedoeling om een oldie plat op de grond te leggen (meestal airride), carrosserie volledig te verwaarlozen maar wel exclusieve wielen te monteren
Sven schreef:Deze is ook apart. Lijkt alsof het ding totaal verwaarloosd is, maar ondertussen......Fred schreef:![]()
Airride???? Anders lastig rijden, je ziet de wielen amper

Rat-style, in theorie is het de bedoeling om een oldie plat op de grond te leggen (meestal airride), carrosserie volledig te verwaarlozen maar wel exclusieve wielen te monteren

Onze sponsors