Nieuwe Mini Parklane nu al stuk?

Van alles over de 1ste generatie MINI.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 jul 2006, 16:22

@ Lech: er zijn er gelukkig ook heel veel die wel een versnellingsbak hebben die het wel goed doet, maar die hoor je niet op een forum :wink:

Vanaf morgen lekker gaan toeren met je MINI (samen met je vrouw) en dan lekker genieten 8) kopje Koffie! en misschien een verfrissend :bier en natuurlijk :zon
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Lech
4 op een rij!
4 op een rij!

31 jul 2006, 16:32

Dank je wel Arjan, ik ga mijn best doen om de vrouw te overtuigen, maar ik ben de laatste tijd er wel een beetje moe van geworden.
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 jul 2006, 16:32

Suc6 Lech (& je vrouw natuurlijk ook).

Zodra ze weer (probleemloos) onderweg is in de MINI, zullen alle negatieve ervaringen verdwijnen als sneeuw voor de zon, gegarandeerd.

Overigens, ik neem aan dat jullie gewoon een vervangende auto hebben gekregen. Ik kreeg direct een BMW 320i automaat mee, maar eerlijk gezegd rij ik veel liever in m'n MINI!!! :wink:
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

31 jul 2006, 20:12

Morgen verdwijnen alle frustraties's als sneeuw voor de zon als je vrouw weer achter het stuur zit. :rijden :rijden . Het vertrouwen moet natuurlijk wel weer groeien. Al met al vind ik dat ze jullie behoorlijk hebben laten kuchen. Het is een spiksplinternieuwe he luitjes, daar hadden ze best wel een beetje meer hun best voor mogen doen.
:zon :zon Een hele fijne dag morgen.
Lech, succes met het sussen van de verhitte gemoederen.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

31 jul 2006, 20:16

Succes morgen met het ophalen van de Mini. Lekker rijden morgen en rijden en rijden en rijden enne niet zelf gauw achter het stuur kruipen hè.
:mrgreen:
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 jul 2006, 20:32

Lech schreef:ik ga mijn best doen om de vrouw te overtuigen, maar ik ben de laatste tijd er wel een beetje moe van geworden.
De MINI gaat jullie allebei weer overtuigen en lekker blijven posten op het forum. Werkt misschien ook wel een beetje als pleister op de wonden :wink:

Veel plezier vanaf morgen!!! 8)
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

31 jul 2006, 20:39

Kom maar snel naar een meet. Met alle ah's en oh's voor haar MINI, zal ze falling in love again. (shakeit) (shakeit) (shakeit)
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Yvon
Wingman
Contacteer:

31 jul 2006, 21:20

Succes morgen! Heel veel plezier met een mooi stukje :rijden
Afbeelding

Leerling Mini lid

31 jul 2006, 23:52

Inderdaad morgen stapt het vrouwtje terug in haar beauty en alle probs zullen smelten als sneeuw voor de zon.
MINI IT IS MORE THAN A CAR ! It's a part of you.
De Mini Classic lekt geen olie , hij markeerd z'n territorium
Lech
4 op een rij!
4 op een rij!

01 aug 2006, 09:03

Nou, dat geeft toch een goed gevoel, al die leuke reactie's, heb enkel mijn vrouw er nog niet van kunnen overtuigen, dat zij gewoon weer moet gaan rijden met die Mini, ze zegt steeds, ik doe het niet, want wat als die weer stukgaat? ze is er echt bang van geworden en ik moet zeggen, als je een nieuwe auto hebt en je start dat ding en je hoort ineens een hoop geratel, ja, dan schrik je toch wel even. Ik heb dan ook meerdere keren tegen mijn vrouw gezegd, je hebt 2 jaar garantie op die Mini, dus je hoeft helemaal niet bang te zijn. Ik begrijp dan ook niet, dat de Mini en de BMW organisatie, zo'n klant niet even gerust stellen, stuur op zijn minst je nieuwe klant, na 2 echte rotweken, een bosje bloemen, sta en vecht voor je merk en product, maar ik heb tot en met de dag van vandaag, taal nog teken van Mini en BMW service mogen vernemen en dat vind ik, op zijn zachts gezegd, erg arrogant en niet erg klant vriendelijk overkomen, toch?.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 aug 2006, 09:28

@ Lech: maak een account voor je vrouw aan hier op het forum. Dan zullen we haar wel even overtuigen :wink:
Lech
4 op een rij!
4 op een rij!

01 aug 2006, 09:46

Bedankt Arjan, zal het aan haar voorstellen, maar ze is niet zo'n computerfreak, ben benieuwd of Breeman vandaag nog belt, dat die Mini eindelijk eens gerepareerd is. Het is echt, dat jullie allemaal zo enthousiast zijn over de Mini, anders had ik al lang de handdoek in de ring gegooid en mijn rechtbijstandverzekering ingeschakeld, ga ik misschien toch alsnog doen, want ik vind het beneden alle peil, hoe Mini en BMW service met haar klanten omgaat.
Lech
4 op een rij!
4 op een rij!

01 aug 2006, 10:01

Nou, Breeman belde net op, de Mini is klaar en kan opgehaald worden, mijn vrouw zei, ga jij maar, ze wil nog steeds niet, misschien als ik er zelf een paar dagen in heb gereden en haar dan kan overtuigen, dat de Mini echt weer goed is en blijft? we zien het wel, ik ga hem dus zo meteen maar ophalen.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 aug 2006, 10:02

Er zijn er hier meerdere geen computerfreak hoor :)

Maar niks moet, alles mag ;-)

Crossen met dat ding!! :lol:
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 aug 2006, 11:08

Have fun!!! Ze wordt vanzelf wel jaloers als je na elke rit met een big smile binnenkomt!!! :wink:

Zullen ze dan nu eindelijk aan die van mij gaan beginnen...???
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.

Terug naar “MINI-talk”