Vandaag is er wat bezorgd en op gehaald! Echt ideaal!!!! Gewoon lekker thuis blijven zitten

Links binnenkommend (speciaal gebracht met een HELE dikke audi!!!! Zag er echt super uit dick!) en rechts uitgaand:

En in die audi zaten 2 hele aardige gasten!!!! Ze hebben even lekker een bakkie gedronken en zijn snel weer doorgereden! Dick is echt behulpzaam en geeft een goede service! (De centreerringen krijg ik nog van je hey dick?)

Daarna snel even gaan passen en kijken of het stond:

Hierboven zie je trouwens nog een klein nieuw modje Middelste strip en kentekenplaathouder mat zwart

Ik zal even kijken hoe ik het ga doen met de spacers. Hier zit achter 20 mm op. Of ik draai wat weg maar eerst even bandjes zetten van de zomer. Alleen ik weet nog niet goed wat voor maat. Ik zit te kijken maar ik wil wel 35 hoog maar ik zie niks smaller als 215

Daarna kwam youri de R95's halen. Ook echt een aardige kerel. Wat uitleg gegeven en ook weer een klant gelukkig gemaakt

Ik denk dat ik de wielen gewoon zilver laat aangezien hier er een aantal een donker hart hebben. En zo ogen ze groter

Ik heb eigenlijk zin om ze meteen te monteren. (die 15inchjes staan echt niet)
Nog 1 pic: