Hallo mijn naam is Sjors (it's a girl)
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
zo hey, wat een grote meid alweer!!
op deze foto, kijk je echt zo vannuh: wordt het niet eens tijd dat je me meeneemt
Nu is het wachten op een klein feessie voor onze Sjors, meet & greet

gr, PC
op deze foto, kijk je echt zo vannuh: wordt het niet eens tijd dat je me meeneemt

Nu is het wachten op een klein feessie voor onze Sjors, meet & greet

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
nog even een mooi foto die ik van de site van de fokker heb afgehaald, echt om op te vreten

gr.
floris

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

gr.
floris

gr.
floris
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
gr.
floris
baasje is heeeeel erg blij DannyBigD schreef:is een leuk beestje florisga je veel plezier aan beleven
als het dan ook nog een beetje een klein boefje wordt
neej leuk maar dat vind het baasje ook zo aan de foto's te zien
![]()
Greetz BigD

gr.
floris
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
zo deze eerst nacht samen met Sjors is voorbij en moet zeggen dat het me 100% is meegevallen.
We zijn om 22.30 uur lekker naar bed gegaan en zag eigenlijk gelijk als een blok te slapen.
Om een uurtje of 02.00 uur begon ze een beetje te piepen en toen ze haar plasje had gedaan was het al duidelijk dat ze weer lekker wilde slapen.
Toen ik vanochtend om 08.30 wakker werd lag mevrouw nog heerlijk te snurken en had volgens mij nog wel even iets langer willen uitslapen
even bij de baas op bed

gr.
floris
We zijn om 22.30 uur lekker naar bed gegaan en zag eigenlijk gelijk als een blok te slapen.
Om een uurtje of 02.00 uur begon ze een beetje te piepen en toen ze haar plasje had gedaan was het al duidelijk dat ze weer lekker wilde slapen.
Toen ik vanochtend om 08.30 wakker werd lag mevrouw nog heerlijk te snurken en had volgens mij nog wel even iets langer willen uitslapen

even bij de baas op bed

gr.
floris
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Onze sponsors