flut* met peren zeg !!!
Succes !!
=> MaVaEe's BRG! <=
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Maarten,
Vanachtend op de radio het volgende gehoord.
Er zijn heel veel mensen die aangevallen zijn door asfalt.
Je kunt Rijkswaterstaat aansprakelijk stellen in een aangetekende brief.
Met foto's en je verhaal.
Wil niet altijd zeggen dat ze gaan betalen
maar het is maar een weetje.
was op Veronica dus misschien staat er ook wel wat op Internet.
Annet.
ps. misschien wist je bovenstaande al, maar ik hoorde het toevallig
Vanachtend op de radio het volgende gehoord.
Er zijn heel veel mensen die aangevallen zijn door asfalt.

Je kunt Rijkswaterstaat aansprakelijk stellen in een aangetekende brief.
Met foto's en je verhaal.
Wil niet altijd zeggen dat ze gaan betalen

was op Veronica dus misschien staat er ook wel wat op Internet.
Annet.
ps. misschien wist je bovenstaande al, maar ik hoorde het toevallig

- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Sterkte zeg je schrikt je wezeloos, gelukkig ben je ok.
Ik heb ook mijn ruit al 2x bij de dealer laten vervangen, enigste is dat het je
je eigen risico kost, met mijn dealer kan ik altijd een beetje onderhandelen
en meestal betalen we dan ieder de helft! Mss even er naar vragen je weet maar nooit.
Sterkte ermee hoor!
Hey maarten,MaVaEe schreef:Heb net even mn polisvoorwaarden doorgekeken en ik ga het voor die paar euro meer natuurlijk gewoon bij de dealer laten fixen. Morgen maar eens naar ze bellen.Arjan schreef:Hé Maarten,
Jeetje zeg! dat is een heftige ervaring. Erg blij te lezen dat jij, ogenschijnlijk, niets hebt. Hoe is het nu met je ogen?
Ruitvervanging gewoon bij de dealer laten doen. Die weten hoe alles eraf, erin en erop moet. De meeste verzekeringen doen dat gewoon en je hebt origineel MINI (daar heb je nu ook geluk mee gehad vandaag).
Rijkswaterstaat zou de schade kunnen betalen mits je kunt aantonen dat je daar hebt gereden. Heb je toevallig getuigen?
(naast je melding bij de KLPD en het bezoek aan het ziekenhuis)
Sterkte ermee en ik hoop dat je snel de schrik te boven bent.
Thanks allen voor het medeleven! Hij komt er wel weer bovenop en ik loop morgen even met het vrouwtje mee naar dr werk op nog ff mn ogen te laten checken.
Sterkte zeg je schrikt je wezeloos, gelukkig ben je ok.
Ik heb ook mijn ruit al 2x bij de dealer laten vervangen, enigste is dat het je
je eigen risico kost, met mijn dealer kan ik altijd een beetje onderhandelen
en meestal betalen we dan ieder de helft! Mss even er naar vragen je weet maar nooit.

Sterkte ermee hoor!
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Jij hebt dan ook een redelijke luxepositie zo Ida met Renova voor de deur! 
Vandaag eens even bellen met Jan de Jong wat de mogelijkheden zijn. Mn eigen risico ga ik natuurlijk proberen te claimen bij Rijkswaterstaat. Mn schoonma(politieagente) gaat vandaag even kijken of er meerdere aangiftes zijn gedaan zodat we misschien in een groep stappen kunnen ondernemen.

Vandaag eens even bellen met Jan de Jong wat de mogelijkheden zijn. Mn eigen risico ga ik natuurlijk proberen te claimen bij Rijkswaterstaat. Mn schoonma(politieagente) gaat vandaag even kijken of er meerdere aangiftes zijn gedaan zodat we misschien in een groep stappen kunnen ondernemen.

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Misschien ter geruststelling. Wij hebben alle voorruiten laten vervangen bij Jan de Jong. De verzekering heeft dit zonder morren geaccepteerd. Hangt wel een beetje af van hoe flexibel je verzekeringsmaatschappij is maar het proberen waard natuurlijk.
Hoe is het met je ogen, na een nachtje slapen?
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
heb je er ook aan gedacht om het airco systeem te laten nakijken op stukjes glas???
want deze kunnen door je blazer volop te zetten weer door de auto geslingerd worden en dat is weer niet erg leuk.
algoed heb je zelf niets en valt de mini nog goed te repareren (stel u voor dat dit door je rooster in de radiator zou vliegen
)
veel succes met de afhandeling.
want deze kunnen door je blazer volop te zetten weer door de auto geslingerd worden en dat is weer niet erg leuk.
algoed heb je zelf niets en valt de mini nog goed te repareren (stel u voor dat dit door je rooster in de radiator zou vliegen

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Net even naar Hans Severs hier in Woerden gebeld en hij ging even kijken of hij de ruit heeft liggen want dan kon ik vanmiddag al terecht!
Bij Jan de Jong in Amersfoort zat die kerel een partij moeilijk te doen en had ie misschien maandag pas een plekje voor me...Arjan schreef:Misschien ter geruststelling. Wij hebben alle voorruiten laten vervangen bij Jan de Jong. De verzekering heeft dit zonder morren geaccepteerd. Hangt wel een beetje af van hoe flexibel je verzekeringsmaatschappij is maar het proberen waard natuurlijk.
Net even naar Hans Severs hier in Woerden gebeld en hij ging even kijken of hij de ruit heeft liggen want dan kon ik vanmiddag al terecht!

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Heb gisteren inderdaad mn airco kanalen staan schoonblazen met een compressor.Shadow_Breaker schreef:heb je er ook aan gedacht om het airco systeem te laten nakijken op stukjes glas???
algoed heb je zelf niets en valt de mini nog goed te repareren (stel u voor dat dit door je rooster in de radiator zou vliegen)

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Kijk dat is service.
Succes morgen met de mini.
p.s. Misschien kunnen ze meteen je spoiler van je dat weken.
Annet
Succes morgen met de mini.
p.s. Misschien kunnen ze meteen je spoiler van je dat weken.

Annet

Onze sponsors