Kwiebje als je toevallig ook een dark silver setje uit weet te halen houdt ik me aangeraden

Dus de rand moet wel gespoten worden, ook als je de randen gewoon origineel hebt?
Wielkastranden hoef je niet te spuiten hoor. Kan wel natuurlijk.wlevels schreef:Ik ben ook zwaar aant twijfelen over een aero kit, (echter in dark silver natuurlijk). Heeft niemand wat mooie voor/na foto's ter vergelijk?![]()
Kwiebje als je toevallig ook een dark silver setje uit weet te halen houdt ik me aangeraden![]()
Dus de rand moet wel gespoten worden, ook als je de randen gewoon origineel hebt?
Ok dus ik moet eigenlijk op zoek naar de "niet-geprimerde" aero-kit, omdat ik anders de randen al moet spuiten (en spuiten blijft toch anders dan de standaard wielkastranden die zo lekker stroef zijnrini.odette schreef:
Wielkastranden hoef je niet te spuiten hoor. Kan wel natuurlijk.
Tenzij je de geprimerde aerokits van Jonkers neemt, want daarvan staan de wielkastranden al in de primer.
Ah kijk eens aan, meteen met mijn (waarschijnlijke) toekomstige velgenrini.odette schreef:Hier wat voorbeelden![]()
Gr. Rini
Onze sponsors