rem. ride VERKOCHT !
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- rem.
- Bijna verslaafd
Bericht
thx guys, voor de leuke reacties en de tips...
@ kwiebel, achterlichten blijven, heb het niet zo met getinte of lexus lichten
ieder zijn ding e, zou nog wel graag een wit 3de remlicht steken, heb ik gezien bij greg in showroom
maar hij ziet het niet zo goed zitten om het te plaatsen denk ik
e greg...
ma greg, alvast merci voor alle goede service ivm de velgjes en AAALLLLL de rest
P. Smets, voor iedereen een aanrader !
gr remke
@ kwiebel, achterlichten blijven, heb het niet zo met getinte of lexus lichten

ieder zijn ding e, zou nog wel graag een wit 3de remlicht steken, heb ik gezien bij greg in showroom

ma greg, alvast merci voor alle goede service ivm de velgjes en AAALLLLL de rest

P. Smets, voor iedereen een aanrader !
gr remke
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- SpeedExceed
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Rem.
Zoals je weet heb ik ook AB 17" Crown spoke, maar niet in de winter.
Heb ze de eerste dagen van het slechte weer nog laten opzitten en heb er onmiddelijk hard aan moeten werken om ze nog perfect te krijgen, wat gelukkig is gelukt maar dan moest ik ze zeker geen dagen meer laten steken, dus hopelijk ga je deze niet gebruiken voor er mee op skireis of dergelijke te gaan !
Voor andere geïnteresseerden, mijn AB velgen staan te koop !
pm voor interesse
Zoals je weet heb ik ook AB 17" Crown spoke, maar niet in de winter.
Heb ze de eerste dagen van het slechte weer nog laten opzitten en heb er onmiddelijk hard aan moeten werken om ze nog perfect te krijgen, wat gelukkig is gelukt maar dan moest ik ze zeker geen dagen meer laten steken, dus hopelijk ga je deze niet gebruiken voor er mee op skireis of dergelijke te gaan !

Voor andere geïnteresseerden, mijn AB velgen staan te koop !

pm voor interesse
- Alexanderr
- 4 op een rij!
Bericht
De mijne zijn ook astro black, na een weekje in 't zout rijden geen enkel probleem toch? gewoon snel door de carwash en alles blinkt terug zoals het moet
03 MCS - 08 MCD
- rem.
- Bijna verslaafd
Bericht
hangt een beetje af van de spuiter denk ik, gregbem zijn winter velgen, door de zelfde spuiter gespoten als mijn velgen, hebben ook van niks last...
idd ff wassen en alles komt weer in orde, over wassen gesproken, heb net de mijne gedaan, zal snel wat plaatjes gaan schieten
tot straks...
gr remke
idd ff wassen en alles komt weer in orde, over wassen gesproken, heb net de mijne gedaan, zal snel wat plaatjes gaan schieten

gr remke
Onze sponsors