Paul's PW Mini One: VERKOCHT
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het lijkt net of je een turbo hoort fluiten bij hoge toeren
Klinkt echt lekker ik moet mijn oneballed uitlaat ook nog een keer opnemen

Klinkt echt lekker ik moet mijn oneballed uitlaat ook nog een keer opnemen

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ziet er strak uit Paul, was het makkelijk om die onder de One te hangen, misschien ook wel iets voor mij
gr.
floris

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
@ biermagnaat: Bedankt voor het plaatsen van het filmpje 
@ Fred: Ik heb hem van Coendek overgekocht. En hij kwam geloof ik onder een Challenge vandaan, dus lijkt me wel gebruikt
@rem.: Gewoon een Challenge uitlaat zien te krijgen en Beek maakt het eronder. Moet je anders Beek informeren of zij zoiets voor je kunnen maken. Foto's samen maken lijkt me inderdaad een strak plan.
Kan er niet is een meet in de buurt van Rotterdam geregeld worden
Maar ik kom vast nog wel is op een meet, beetje in de buurt van mij.
@ kwiebje: uitlaat hangt inderdaad precies goed, heb er wel een beetje oog voor
en ik probeer zeker is bij een meet te zijn 
@ Jean-Pierre: Haha ja klinkt inderdaad goed in hoge toeren maar in lage toeren klinkt ie ook lekker. Als ik in ze 6 zit en geef gas, dan hoor ik niks meer en als ik gas los laat ploppen me oren een beetje
of het lijkt maar zo kan ook nog haha. Moet je zeker is doen ja, wil wel is horen hoe dat klinkt.
@ florisvandam: Was heel erg makkelijk eigenlijk. Gewoon beugeltjes en bouten en draagrubbers voor de uitlaat van een Cooper S bestellen bij Mini en dan kunnen de beugels zo gemonteerd worden onder de auto. Beek heeft de oude uitlaat afgezaagt, de Challenge op ze plek gehangen en toen was er nog een klein stukje pijp nodig in een bochtje, dat heeft ie gewoon van de oude uitlaat gehaald en ertussen gebakken. Hij is 1,5 bezig geweest, dus eigenlijk zo gebeurd.
@ coendek: heeeeeeeeel erg bedankt dat ik hem van je over heb kunnen kopen
en als je me stuurtje doet hoor je hem gelijk ff 
voor de rest bedankt voor de leuke reacties

@ Fred: Ik heb hem van Coendek overgekocht. En hij kwam geloof ik onder een Challenge vandaan, dus lijkt me wel gebruikt
@rem.: Gewoon een Challenge uitlaat zien te krijgen en Beek maakt het eronder. Moet je anders Beek informeren of zij zoiets voor je kunnen maken. Foto's samen maken lijkt me inderdaad een strak plan.
Kan er niet is een meet in de buurt van Rotterdam geregeld worden

@ kwiebje: uitlaat hangt inderdaad precies goed, heb er wel een beetje oog voor

@ Jean-Pierre: Haha ja klinkt inderdaad goed in hoge toeren maar in lage toeren klinkt ie ook lekker. Als ik in ze 6 zit en geef gas, dan hoor ik niks meer en als ik gas los laat ploppen me oren een beetje

@ florisvandam: Was heel erg makkelijk eigenlijk. Gewoon beugeltjes en bouten en draagrubbers voor de uitlaat van een Cooper S bestellen bij Mini en dan kunnen de beugels zo gemonteerd worden onder de auto. Beek heeft de oude uitlaat afgezaagt, de Challenge op ze plek gehangen en toen was er nog een klein stukje pijp nodig in een bochtje, dat heeft ie gewoon van de oude uitlaat gehaald en ertussen gebakken. Hij is 1,5 bezig geweest, dus eigenlijk zo gebeurd.
@ coendek: heeeeeeeeel erg bedankt dat ik hem van je over heb kunnen kopen

voor de rest bedankt voor de leuke reacties

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors