Dankje, zie dat je ook in Rotterdam woont, maar heb je nog nooit gespot...parklaneworks schreef:Heel gaaf geluid![]()
!!!! Fantastisch
!
Paul's PW Mini One: VERKOCHT
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- FastToy
- Nieuwsgierig
Bericht
Nice! Kan dat in Nl bij jullie zonder probs door de keuring? (attest)
Ik heb al een tijdje terug ook de Challenge uitlaat besteld voor onder m'n S. En hier moet ik een papier tekenen dat ik weet heb dat de uitlaat niet gekeurd is.
Ik heb al een tijdje terug ook de Challenge uitlaat besteld voor onder m'n S. En hier moet ik een papier tekenen dat ik weet heb dat de uitlaat niet gekeurd is.

It's better to BurnOut, than to Fade away....
- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht

en ja... zie ik dan wel
haha zou het niet weten, volgens mij gaat het alleen om het geluid en dat valt wel mee tochFastToy schreef:Nice! Kan dat in Nl bij jullie zonder probs door de keuring? (attest)

en ja... zie ik dan wel
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik jou ook nog niet, maar je weet het maar nooit........DiabloPvA schreef:Dankje, zie dat je ook in Rotterdam woont, maar heb je nog nooit gespot...parklaneworks schreef:Heel gaaf geluid![]()
!!!! Fantastisch
!
- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
Ik woon in Prinsenland, en jij dan? Misschien dat het daarom zo is dat ik je nog niet gezien hebparklaneworks schreef:Ik jou ook nog niet, maar je weet het maar nooit........DiabloPvA schreef:Dankje, zie dat je ook in Rotterdam woont, maar heb je nog nooit gespot...parklaneworks schreef:Heel gaaf geluid![]()
!!!! Fantastisch
!
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik woon in Blijdorp, dus dat verklaart wel waarom wij elkaar nog niet zijn tegengekomen.DiabloPvA schreef:Ik woon in Prinsenland, en jij dan? Misschien dat het daarom zo is dat ik je nog niet gezien hebparklaneworks schreef:Ik jou ook nog niet, maar je weet het maar nooit........DiabloPvA schreef:
Dankje, zie dat je ook in Rotterdam woont, maar heb je nog nooit gespot...
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht

Sorry Jan maar ik moest hem gewoon nog een keer maken!
parklaneworks schreef:Ik woon in Blijdorp, dus dat verklaart wel waarom wij elkaar nog niet zijn tegengekomen.DiabloPvA schreef:Ik woon in Prinsenland, en jij dan? Misschien dat het daarom zo is dat ik je nog niet gezien hebparklaneworks schreef:
Ik jou ook nog niet, maar je weet het maar nooit........

Sorry Jan maar ik moest hem gewoon nog een keer maken!

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
No problem Maarten! Ik voelde al aankomen dat er een opmerking over mijn residence zou komen
!

Onze sponsors