op naar de volgende mod

gr.
floris
Fijne buren dan dat ze het voor je aannemen!florisvandam schreef:zo de JCW vloermatten zijn ook aangekomen maar ze zijn gisteren bij de buren afgegeven volgens mij zijn die vanochtend vertrokken naar Oostenrijk![]()
Dus zal wel geduldig een weekje wachten worden.
gr.
floris
shootje kan inderdaad wel weer eens is ja, maar heb de MINI denk al 3 maanden niet meer gewassen.Fred schreef:Wist niet dat zoiets bestond ...![]()
Ben benieuwd naar pics ervan, je mag trouwens wel weer es een shootje houden vind ik. Dikke mini man
Je roept maar een datum!florisvandam schreef:shootje kan inderdaad wel weer eens is ja, maar heb de MINI denk al 3 maanden niet meer gewassen.Fred schreef:Wist niet dat zoiets bestond ...![]()
Ben benieuwd naar pics ervan, je mag trouwens wel weer es een shootje houden vind ik. Dikke mini man
Heb volgende week mijn eerste servicebeurt dus dan mogen ze het voor me doen![]()
En door de beeindiging van mijn relatie ben ik even niet meer in het bezit van een camera, dus even iemand charteren![]()
gr.
floris
pookknop ziet er inderdaad leuk uit en gaat er denk ik wel in hoor.Let's MINI schreef:Oh, gelukkig.. Die pookknop is nog best wel leuk he..
weet je wat, ik ga jouw gewoon volgende week of de week erna bellen en dan rij ik met Sjors even bij je langs.MaVaEe schreef:Je roept maar een datum!florisvandam schreef:shootje kan inderdaad wel weer eens is ja, maar heb de MINI denk al 3 maanden niet meer gewassen.Fred schreef:Wist niet dat zoiets bestond ...![]()
Heb volgende week mijn eerste servicebeurt dus dan mogen ze het voor me doen![]()
En door de beeindiging van mijn relatie ben ik even niet meer in het bezit van een camera, dus even iemand charteren![]()
gr.
floris
Onze sponsors