marss
MichMich's Blue Beauty - Pagina 9: MINI-Vakantiefoto's
- Brullie
- 4 op een rij!

Bericht
MichMich
Netjes van deze dealers zeg! Zeker van de verkopende partij! Klasse zou ik zeggen! Heb zelf helaas een onaangename ervaring....maar ja...wei niet??
Succes nog verder en zal je bakkie nu toch eens in de gaten houden! Je woont zo wat om de hoek maar heb je nog niet gespot...
Brullie...
Netjes van deze dealers zeg! Zeker van de verkopende partij! Klasse zou ik zeggen! Heb zelf helaas een onaangename ervaring....maar ja...wei niet??
Succes nog verder en zal je bakkie nu toch eens in de gaten houden! Je woont zo wat om de hoek maar heb je nog niet gespot...
Brullie...
!!! ENJOY THE MINI LIFESTYLE !!!
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Mooi om te zien dat wat ze allemaal uit zo'n diagnose kunnen halen. Vraag is alleen of het een eenmalige storing was of dat er echt iets aan de hand is. De diagnose laat zien dat de storingen momenteel niet aanwezig zijn toch ?
Maja als de verkoper zo bereidwillig is dan zou ik het idd gelijk laten aanpakken !!
Succes ermee ! Gelukkig zijn er ook nog betrouwbare verkopers !
Maja als de verkoper zo bereidwillig is dan zou ik het idd gelijk laten aanpakken !!
Succes ermee ! Gelukkig zijn er ook nog betrouwbare verkopers !
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Sven
- Volledig MINI minded!

Bericht
Grappig, wist ik niet
Werkt dat???MichMich schreef:BRG schreef:Nette 1e mod hoor. 2e mod: kentekenlijstje zonder handelaarsnaam?Succes met modden. Groet, Huib
Wil er een bestellen met mijn eigen bedrijfsnaam er op...
Maar zal iig even de handelaarsnaam er af halen met een suikerklontje...
Grappig, wist ik niet
Onze sponsors