Meilenwerk Düsseldorf

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

Meilenwerk Düsseldorf

17 jan 2009, 21:42

Vandaag was er een 'Stammtisch' van de Duitse verstrahlten in de 'Ruhrpott' zoals ze dat daar zelf noemen.
Omdat ik enkele ken via powerminis.com en toch nieuwe remblokken moest hebben maar naar mijn Duitse monteur gereden om daarna samen naar Düsseldorf te gaan.

De Stammtisch was in Meilenwerk Düsseldorf
Dit is een verbouwde oude locomotiefhal waar nu bijzondere auto's staan te overwinteren en te koop staan.
Ik was behoorlijk onder de indruk van het aantal auto's wat daar stond. Sommige kun je zo bij, andere staan in glazen kooien te overwinteren. Van Ferrari's, Lamborghin's en Porsches t/m een speciale classic Mini (te koop voor 15.000 Euro).
Er zijn ook eetgelegenheden en winkels.

Aangezien de ritten nogal dun gezaaid zijn t/m MINI United misschien leuk om met wat mensen ergens af te spreken om er naar toe te knallen over de Duitse Autobahn?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
HK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jan 2009, 00:32

Ziet er wel leuk uit.
Kan me wel vinden in jouw idee.
Miniboard
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jan 2009, 00:57

idem hier.....één probleempje....moet wel iemand vinden om mee te rijden :wink:.......maar, na eind maart kan ik mee met de TT (wat een rijmer is die man) :mrgreen:
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

18 jan 2009, 11:47

Zou leuk zijn Harry.

Tony, Je kan altijd met mij mee rijden :)
Ik wil het dan plannen als ik in Tilburg ben alhoewel het dan een stukje langer rijden is voor mij, maar dan kunnen we tenminste samen rijden.

Entree is gratis en het is ook open op zondag tot 20.00u, de eetgelegenheid zelfs tot 22.00u. 7,8 en 21,22 feb. ben ik in Tilburg, misschien één van die dagen? Zondagmorgen vertrekken, niet zo druk op de autobahn, daar rondkijken en lunchen, dan weer terug tenzij we nog iets anders erbij kunnen verzinnen wat daar in de buurt is?
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

18 jan 2009, 11:54

dit ziet er leuk uit Berthil, maar voor mij is de maand februari geen optie, helemaal volgeboekt'.

Maar voor diegene die gaan veel plezier en misschien komt er wel een 2de eidte :wink:

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jan 2009, 12:11

ziet er erg leuk uit zeg :-PP

en ook leuk voor een rit
Miniboard
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jan 2009, 12:22

Berthil schreef:Zou leuk zijn Harry.

Tony, Je kan altijd met mij mee rijden :)
Ik wil het dan plannen als ik in Tilburg ben alhoewel het dan een stukje langer rijden is voor mij, maar dan kunnen we tenminste samen rijden.

Entree is gratis en het is ook open op zondag tot 20.00u, de eetgelegenheid zelfs tot 22.00u. 7,8 en 21,22 feb. ben ik in Tilburg, misschien één van die dagen? Zondagmorgen vertrekken, niet zo druk op de autobahn, daar rondkijken en lunchen, dan weer terug tenzij we nog iets anders erbij kunnen verzinnen wat daar in de buurt is?
Geweldig Berthil 8), 7+8 febr. ben ik nog in La plagne maar 21,22 febr. zou ik kunnen (valt precies tussen 2 snowboardtrips). Kan enkele vrienden(met MINI :wink: ) eens vragen of ze zin hebben om mee te gaan, BESLIST :mrgreen: .
Nu ik even geen leuke auto (sorry Corsa :X ) meer heb voel ik me een soort 'Home Alone' :wink: hier, dus een pasagiersstoeltje in JOUW MINI :yeah is mooie overbrugging tot eind maart. Dan heb ik jou iets aan te bieden :wink: .

En Harry, vrijhouden die datum!!!!!
Jack C
Mod virus alert!
Mod virus alert!

18 jan 2009, 13:58

:D Hoi Allemaal,

Gezien ik zelf niet ver van meilenwerk woon, ga ik geregeld op zondag even kijken. Echt de moeite waard, de auto's die er staan wisselen geregeld, dus iedere keer is er wel weer iets nieuws te zien. De prijzen liggen wel aan de hoge kant. Je hebt er ook een ontzettend leuke zaak met zeer speciale schaal modellen. Verder kun je er heerlijk een stukje "Kuchen" eten met een lekker kopje koffie.

Wat ik leuk vind is de glazen garage boxen met auto van particulieren, en dit gaat echt van Enzo Ferrari tot een standaard Volkswagen Kever.
Foto's zijn niet super, maar gewoon even om een idee te krijgen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Let wel de garagebedrijven die er zitten zijn zondag's gesloten.

Jack :mrgreen:
HK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jan 2009, 18:05

Miniboard schreef:En Harry, vrijhouden die datum!!!!!
Oké chef. :-))

Heb beide data genoteerd. De dag maakt mij niet zo bar veel uit.
Wacht wel een datum af. :D
BlackBird
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

18 jan 2009, 18:08

Blackbird (opgepiept door Miniboard, met dank :D ) meldt zich present! Begin febr. lukt me niet maar weekend 21/22 febr. kan ik ook!
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

18 jan 2009, 23:45

Zo, zo, dat ziet er gaaf uit zeg. :shock:
Voor een bezoekje met goede MINI Frends is TBL ook wel te vinden. :D

Alleen kom ik van een andere kant, maar dat zien we dan wel. :)
Zet mij maar op het lijstje dat weekend. (shakeit)

Trouwens in Brummen (vlakbij Zutphen) is de Gallerie, ook veel classics te bewonderen. :roll:
Ik ga er regelmatig ff kijken. 8)
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
Miniboard
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jan 2009, 19:42

Overigens....het weekend van 21 en 22 febr. is het trouwens ook CARNAVAL in Düsseldorf, http://www.hotelandfun.nl/evenement/189 ... naval.html
BlackBird
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

19 jan 2009, 20:25

Keigaaf!!! (shakeit) :bier :)) Gaan de we de 22e???? Dan gaan we vermomd! Harmar ook! :D TBL: zal ik voor jou een blauw kreeftenpak regelen??? :D :D
HK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jan 2009, 20:34

Miniboard schreef:Overigens....het weekend van 21 en 22 febr. is het trouwens ook CARNAVAL in Düsseldorf
En bedankt!!!!!!!!!!!! Nu draait er één door. :lol:

Blackbird schreef:Dan gaan we vermomd! Harmar ook!
:shock: :shock: :shock: :shock:

Gekke Gerrit. Je hebt echt een hekel aan me. :wink:
Ik mag dan nr 11 hebben bij Swetterhagerun, dat wil nog niet zeggen dat ................. SOS
BlackBird
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

19 jan 2009, 21:42

dat........jij niet fotogeniek bent in carnavalskledij? Idd, daar kan TBL tzt prachtige kiekjes van maken. In Mini-polonaise door Düsseldorf met Sparklin'Harmar zoals gewoonlijk swingend voorop..goed idee Miniboard! :mrgreen:

Terug naar “Kletshoek”