Ik heb alles eraf gehaald. Logo's, nummerplaat, klepje etc. Dat werkt het beste. Als je in kleine stukjes kunt werken moet je dat echt doen. Ik heb de sticker sowieso doormidden geknipt. Op sommige plaatsen heb ik de sticker over de lengte ingeknipt zodat ik de brede en de smalle streep apart kon sturen.
Nog een klein detail. Ik had van John en Willeke een rode en een goudkleurige spatel gekregen. Die goudkleurige is flexibeler en vond ik beter werken. Ik had nog een tip van John gekregen: De grote vlakken niet met je vingers aanstrijken maar met de spatel. Ongeveer met 8 kilo op het materiaal drukken. De spatel en de lucht naar buiten toe wegtrekken en NIET MET DE PUNT VAN DE SPATEL NAAR BUITEN WEGDUWEN.
Het wordt allemaal nog gemakkelijker... Als je witte of bedrukte striping (burberry, carbon of een andere print) besteld, leveren we straks 3M bubble free folie. Plakt serieus zonder luchtbellen en laat zich gemakkelijk verwerken, ook om de bochtjes want het kan 50% rekken.
Helaas was er voor Frank nog geen zwart beschikbaar, maar dat komt in 2009 zeker!
meer info in de webshop, nog ff geduld
Frank, ziet er stoer uit! We gaan je opmerkingen meenemen in de foto plak instructie. "Gouden" 3M spatel wordt straks standaard meegeleverd met elke striping of vlag.