Mooie foto's zitten er tussen!!
Dat filmpje is echt te gek!!
Verboden voor vrouwen Mannen café
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik kon het wel laten om niet luidop te lachen, maar ik ging toch wel neer
Gisteren nog op het Salon. Een vrouw hurkt neer om samen met haar zoontje een foto te laten nemen door haar man naast de Challenger SRT8. Die kleine leunt een beetje teveel naar achter en die vrouw verliest haar evenwicht.Fred schreef:Hahaha
Nu ik dit zo zie moet ik er plots aan denken, zijn er nog mensen die luidkeels moeten beginnen lachen als ze iemand zien vallen? Ik kan me nu es nooit inhouden he ... Overlaatst nog een oud vrouwtje op de tram, werd haast gekatapulteert van de ene wagon naar de andere en het enige wat ik kon doen is hardop lachen![]()
Ik kon het wel laten om niet luidop te lachen, maar ik ging toch wel neer

- coendek
- Stoepsleutelaar
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het jaar is nog maar net 2 weken oud, evenals dit topic.
In het verleden hebben we het over het aanbieden van NIET Mini gerelateerde zaken gehad in overleg. Nu houd ik angstvallig dit topic in de gaten, en nu lijkt het toch een beetje "over the border"te gaan.
Mooie meiden,....... Tuurlijk, geen probleem. Maar wel in context met een MINI of in het uiterste geval een "auto". Leuke, belachelijke reclame filmpjes, ook nog oke.
Maar houd een ieder zich aan de regeltjes.
Wil me niet steeds als bemoeial geroepen voelen.
Serieus...
MINI, danwel auto gericht posten.
Oke? Afgesproken?
Benno
In het verleden hebben we het over het aanbieden van NIET Mini gerelateerde zaken gehad in overleg. Nu houd ik angstvallig dit topic in de gaten, en nu lijkt het toch een beetje "over the border"te gaan.
Mooie meiden,....... Tuurlijk, geen probleem. Maar wel in context met een MINI of in het uiterste geval een "auto". Leuke, belachelijke reclame filmpjes, ook nog oke.
Maar houd een ieder zich aan de regeltjes.
Wil me niet steeds als bemoeial geroepen voelen.
Serieus...
MINI, danwel auto gericht posten.
Oke? Afgesproken?
Benno
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Fred, als het hier dan serieus wat stiller zou worden.............. is dat maar zo.
Ik betwijfel het.
Enige verzoek is om allemaal wat terughoudender te zijn in het posten.
Voor erotische foto's kan men terecht op vele sites (misschien nog wel meer dan MINI sites)
Auto's of MINI's . (punt)
Ik betwijfel het.
Enige verzoek is om allemaal wat terughoudender te zijn in het posten.
Voor erotische foto's kan men terecht op vele sites (misschien nog wel meer dan MINI sites)
Auto's of MINI's . (punt)
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zie dit topic vooral als iets zoals funny dingen die je tegen komt op het web en bijvoorbeeld grappige plaatjes of filmpjes.
Zaken met echt "(mannen)humor".
Berthil had ook al aangegeven dat sommige posts niet geschikt zijn bij sommigen op het werk maar helaas werd dit niet door iedereen begrepen en vind ik het wel terecht dat moderators even een opschoning hebben gehouden.
X2coendek schreef:vind een grappig filmpje af en toe ook wel cool!!
maar ben het er mee eens dat die sexuele foto's niet thuis horen op dit forum...
maar zoals dat paaldans filmpje... keep em coming!!
of niet?
Coen
Ik zie dit topic vooral als iets zoals funny dingen die je tegen komt op het web en bijvoorbeeld grappige plaatjes of filmpjes.
Zaken met echt "(mannen)humor".
Berthil had ook al aangegeven dat sommige posts niet geschikt zijn bij sommigen op het werk maar helaas werd dit niet door iedereen begrepen en vind ik het wel terecht dat moderators even een opschoning hebben gehouden.
Onze sponsors