Ik vind het fantastisch, zo'n uitnodiging en de mee levendheid van M7 Racing, Mini/BMW groep mag wel in zijn handen wrijven met zulke enthousiaste Mini rijders, ik zal het aan mijn vrouw voorstellen, op dit moment kan ik echter geen goed meer bij haar doen, ik zal even een goed moment afwachten om het bij haar aan te kaarten, maar nogmaals, ik vind dit prachtig en fantastisch, zo'n aanbod, was Mini en BMW service maar zo, als jullie zijn, mijn hartelijke dank voor de support en ik laat zeker wat van mij horen.
Leo
Mini One Parklane ook de 2e versnellingsbak niet goed!!
- Lech
- 4 op een rij!
Bericht
Nee joh, Arjan, die is a technisch en trouwens veel te chagrijnig, ze denkt nog steeds dat het haar schuld is, komt misschien ook, omdat ik (om de boel een beetje op te vrolijken) grappen maak, over vrouwen en auto s. Ik blijf ook tegen haar zeggen van, joh, je rijd al 30 jaar auto en dan zou je nu opeens niet kunnen schakelen, bij mij deed die bak het ook niet goed, dus het ligt echt niet aan jou, maar niks helpt momenteel, ze was er echt gek op, op die Parklane en nu durft ze echt niet meer in dat ding te stappen, waarom laten die lui van Mini en BMW mij zo in de kou staan? Als dit bij Mercedes zou gebeuren, is het van, gaat u maar even lekker zitten, wij regelen dat even voor u, hier heeft u een lekker kopje koffie en een sigaar om in te roeren, als je snapt wat ik bedoel. Maar van Mini en BMW service, tot en met nu, taal nog teken, ik snap niet, dat die lui, op deze manier hun klanten kunnen behouden.
Laatst gewijzigd door Lech op 04 aug 2006, 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- Lech
- 4 op een rij!
Bericht
Carlo, als ik je zo mag noemen, de enigste die mijn vrouw kon overtuigen is mijn schoonzoon, als je het goed vind, komen ik, mijn vrouw, dochter en schoonzoon graag naar je toe op zandvoord, ik ben er nog nooit geweest, maar mijn schoonzoon werd gelijk wild enthousiast, die heeft een bedrijf in electronica en heeft normaliter heel weinig tijd, is 24 uur per dag met zijn bedrijf bezig. Omdat het op een zondag is, vind hij het prachtig, om er eens uit te zijn en met jullie kennis te mogen maken. Dus hierbij maken wij graag gebruik van je uitnodiging, ik hoor wel, hoe het een en ander geregeld wordt.
Met vriendelijke groet en dank voor je spontane reactie en meelevendheid,
Leo, Sjaan, Monique en Rico.
P.S. ben net nog gebeld door Smudde uit Enschede, fantastische mensen, die houden voor ons de vinger aan de pols en hadden ook al met Breeman gebeld, de nieuwe bak schijnt er al onder te zitten en ze gaan nu proefrijden, als alles goed is, zou ik gebeld worden om hem op te komen halen, nu de vrouw nog zo gek zien te krijgen, dat ze er weer in gaat rijden.
Met vriendelijke groet en dank voor je spontane reactie en meelevendheid,
Leo, Sjaan, Monique en Rico.
P.S. ben net nog gebeld door Smudde uit Enschede, fantastische mensen, die houden voor ons de vinger aan de pols en hadden ook al met Breeman gebeld, de nieuwe bak schijnt er al onder te zitten en ze gaan nu proefrijden, als alles goed is, zou ik gebeld worden om hem op te komen halen, nu de vrouw nog zo gek zien te krijgen, dat ze er weer in gaat rijden.
- M7 Racing
- Enthousiast
Bericht
Jullie zijn van harte welkom...de uitnodigingen zijn onderweg.
En zo zie je maar waar dit forum goed voor is...veel dealers lezen over de schouwders mee en willen graag dat er positief wordt gecommuniceerd....nu lopen ze nog harder zoals je zelf merkt.
Tot op zandvoort
Groet,
M7 racing
Carlo Kuijer
En zo zie je maar waar dit forum goed voor is...veel dealers lezen over de schouwders mee en willen graag dat er positief wordt gecommuniceerd....nu lopen ze nog harder zoals je zelf merkt.
Tot op zandvoort
Groet,
M7 racing
Carlo Kuijer
- Lech
- 4 op een rij!
Bericht
Voor allen die hebben meegeleeft, bedankt voor de reactie, het was hart verwarmend en natuurlijk gaat de digitale camera mee en zullen de foto's van het bezoek met verslag, op deze site worden gezet, ik hou jullie op de hoogte,
nogmaals, bedankt voor de hartelijke reactie's en adviezen,
Leo, Sjaan, Monique en Rico
nogmaals, bedankt voor de hartelijke reactie's en adviezen,
Leo, Sjaan, Monique en Rico
- new mini
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lech het ligt idd aan Breeman die roepen altijd we bellen je wel terug nou als ik in die tijd niet gebeld had had ik nu dus nog gebeld moeten worden!
Ze houden je daar alleen aan het lijntje!
Ik heb inmiddels een nieuwe dealer gezocht en daar word ik heel goed geholpen en ze luisteren daar gewoon naar je vragen en wat je te vertellen hebt en bij Breeman is het wel anders!
Als je een nieuwe Mini hebt gekocht kan je bij een anderen dealer gaan vragen kijken wat ze voor je kunnen doen is dat geen beter optie mischien en zeker voor je vertrouwen want ik ga niet meer naar Breeman want de laaste keer zouden ze me nummerbord vastmaken moeten ze nog doen dus ze roepen wel mooi we doen alles maar uiteindelijk doen ze dus gewoon niets maar de rekeningen maken ze wel is nu even anders dan omdat garantie is
Sterkte ermee en we lezen mee wat er allemaal gaat gebeuren!

Ik heb inmiddels een nieuwe dealer gezocht en daar word ik heel goed geholpen en ze luisteren daar gewoon naar je vragen en wat je te vertellen hebt en bij Breeman is het wel anders!
Als je een nieuwe Mini hebt gekocht kan je bij een anderen dealer gaan vragen kijken wat ze voor je kunnen doen is dat geen beter optie mischien en zeker voor je vertrouwen want ik ga niet meer naar Breeman want de laaste keer zouden ze me nummerbord vastmaken moeten ze nog doen dus ze roepen wel mooi we doen alles maar uiteindelijk doen ze dus gewoon niets maar de rekeningen maken ze wel is nu even anders dan omdat garantie is

Sterkte ermee en we lezen mee wat er allemaal gaat gebeuren!
- Braspenning Racing
- Mod virus alert!
Bericht
Helaas moet ik opmerken dat het met dealers niet anders is dan met bv je buren. Je hebt er hele goede tussen zitten maar ook mindere
Jammer voor je dat je een wat mindere hebt getroffen in deze. Ik hoop dat het nu allemaal goed geregeld wordt en dat het allemaal nog eens goed na gelopen wordt. Mocht je er geen vertrouwen in hebben, kun je altijd een ritje naar Amsterdam maken en dan kijken wij hem even na voor je. We hopen dan dat wij je uitsluitsel kunnen geven of het echt goed is en/of wat er echt aan de hand was/is.
Het zou namelijk erg vreemd zijn als het alleen maar aan de versnellingsbak lag. Getrag maakt doorgaans zeer goede producten.

Jammer voor je dat je een wat mindere hebt getroffen in deze. Ik hoop dat het nu allemaal goed geregeld wordt en dat het allemaal nog eens goed na gelopen wordt. Mocht je er geen vertrouwen in hebben, kun je altijd een ritje naar Amsterdam maken en dan kijken wij hem even na voor je. We hopen dan dat wij je uitsluitsel kunnen geven of het echt goed is en/of wat er echt aan de hand was/is.
Het zou namelijk erg vreemd zijn als het alleen maar aan de versnellingsbak lag. Getrag maakt doorgaans zeer goede producten.

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Wat een ellende. Radeloos, machteloos.
Wat een vervelende kwestie met een gloednieuwe Mini.
Ik hoop dat jullie hier goed mee uit de strijd komen. Heel veel succes.

Ik hoop dat jullie hier goed mee uit de strijd komen. Heel veel succes.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Lech
- 4 op een rij!
Bericht
Nou, Braspenning Racing, Amsterdam is erg gezellig heb ik gehoord, mijn vrouw is helemaal weg van Amsterdam, mag ik natuurlijk weer niet zeggen van de Rotterdammers, maar zij is er dol op, zij heeft het altijd over het Leidseplein, dat het daar zo gezellig is en over de humor van de Amsterdammers, ze is nu een beetje chagerijnig omtrent haar Mini Parklanetje, maar normaliter is het een feestbeest en altijd vrolijk, zal ik maar zeggen, dus ik vind het prachtig dat voorstel, als mijn vrouw dat hoort, is ze volgens mij gelijk om, zal ze natuurlijk wel eerst weer in de Mini moeten durven stappen, het is niet te geloven, hoeveel spontane supportes Mini heeft, ik wordt er gewoon verlegen van, eerst die jongens van M7 Racing, met hun prachtige uitnodiging en nu jullie weer, ik vind het nogal wat. Ik ga het het vrouwtje even voorstellen, want een ding heb ik mee en dat is, dat zij helemaal weg is van Amsterdam. Bedankt Braspenning Racing, voor het aanbod, ik zal zeker proberen om er gebruik van te maken.
Groeten uit Rotterdam
Leo
Groeten uit Rotterdam
Leo
- Lech
- 4 op een rij!
Bericht
Jij natuurlijk ook bedankt Marjon, we doen ons best om het vrouwtje weer in de Mini te krijgen, mijn schoonzoon heeft al gekscherend gezegd, dat als zij niet meer durft, hij er wel mee gaat rijden en toen zag ik toch iets van een blik in haar ogen, die enkel vrouwen maar kunnen maken, als je snapt wat ik bedoel.
Onze sponsors