Hopen dat je toch nog van wat onderdeeltjes wat af kan krijgen
De MINI avonturen van iDarkDesign
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Zo * valt niet mee! succes ermee!
- Kroon
- 4 op een rij!

Bericht
dju hey, das inderdaad schrikken geblazen
heb het een keer eerder gehad dat ik maar een bout had vastgedraaid van mijn classic mini clubman estate, ook eerst snelweg, en pas op 50km weg kapot (pfoe) maar als die laatste loskomt voel je het eerst (had nog kunnen stoppen!)
maar Rein, hoe VAST trek jij je bouten aan? te vast zou namelijk ook hiervoor kunnen zorgen, dan rek je de bouten langzaamaan op (nadeel van vele binnen de club (incl. me) - wiel erop, wiel eraf wiel erop etc etc..)
verder succes met de reparatie!!! (bij reparatie toch ff goed alles checken.)
succes, groeten Kroon
maar Rein, hoe VAST trek jij je bouten aan? te vast zou namelijk ook hiervoor kunnen zorgen, dan rek je de bouten langzaamaan op (nadeel van vele binnen de club (incl. me) - wiel erop, wiel eraf wiel erop etc etc..)
verder succes met de reparatie!!! (bij reparatie toch ff goed alles checken.)
succes, groeten Kroon
Zeemax'd, stainless 4-exit exhaust, JCW seats, 18"-8J Braid Rims
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
120 Nm, niet meer. Niet minder.Kroon schreef:
maar Rein, hoe VAST trek jij je bouten aan?
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Lange bouten van Beek.
Er komt gelukkig toch een technisch onderzoek.
Ze wisten bij BMW niet eens dat een aeroskirt ook OEM is ... Blij dat ik goed contact met ze heb!
iDD
Er komt gelukkig toch een technisch onderzoek.
Ze wisten bij BMW niet eens dat een aeroskirt ook OEM is ... Blij dat ik goed contact met ze heb!
iDD
- maus105
- Bonkey
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Haa! Nee dank je. Eerst een kijken hoe de extreme scoop van M7 op mijn normale kap staat. Misschien dat ik daarna nog wat ventilatiegaten ga maken, maar vanaf nu alles in het metaal.
iDD
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
bah
iDD
Vertel mij wat. Ik ben die sloep meer dan zat. Niet alleen rijdt het alsof je op zee zeilt, maar het parkeert ook nog eens vreselijk in Amsterdam. Als je het gas intrapt duurt het ook eerst een seconde voordat er ook maar iets gebeurt (alleen bij kickdown). EN.... ook bij deze auto is het motormanagementlampje gaan branden!Sven schreef:Hoelang nog voordat je hem terugkrijgt???
Duurt veels te lang man![]()
bah
iDD
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Weet je al iets van de technisch onderzoek? Ik hoop toch niet dat er iets mis is met de bouten van Beek.
Balen man, dat het allemaal zo lang duurt. Vooral omdat je ride niet helemaal standaard is, zeker lastig om aan al de onderdelen te komen.
Sterkte,
Ossie
Balen man, dat het allemaal zo lang duurt. Vooral omdat je ride niet helemaal standaard is, zeker lastig om aan al de onderdelen te komen.
Sterkte,
Ossie

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Lexus SC430quattro gmbh schreef:Wat is je vervangauto dan, heb ik er overheen gelezen?
Verder maar hopen dat ze een beetje opschieten
iDD
Onze sponsors