Grappig is leuk, laat lekker komen.
Té erotisch vind ik ook niet helemaal op zijn plaats, daar ben ik het met Benno eens.
Ik moest een paar keer voortijdig de browser sluiten om niet in de problemen te komen op het werk i.v.m. het internet filter.
Ik denk niet dat de bedoeling is van een Mini forum.
Verboden voor vrouwen Mannen café
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tja sorry dan mannen, wist niet dat het allemaal zo erotisch aanzien werd. Wou ook niets bloot posten omdat ik het allemaal wat smakelijk wou houden maar als er liever geen babes worden gepost dan heb ik daar begrip voor.
Gelukkig had ik die pics van hayden op mijn harde schijf opgeslaan
Gelukkig had ik die pics van hayden op mijn harde schijf opgeslaan

- WoK
- Volledig MINI minded!
Bericht
De kinderen van een lagere school krijgen les over moraal.
Ze krijgen als opdracht thuis aan hun ouders te vragen een verhaal te vertellen waaraan een moraal hangt.
Wanneer ze terug in de klas komen, mogen ze dat verhaal vertellen.
Mieke vertelt:
"Mijn ouders zijn kippenboeren, ze hebben een legbatterij. Op een dag hadden ze in de auto een mand eieren staan. Ze reden over een grote bobbel in de weg, waardoor de eieren braken".
De moraal luidt: "Wees zeer voorzichtig met fragiele voorwerpen".
Elsje vertelt:
"Mijn ouders hebben ook een kippenboerderij, maar zij kweken kuikentjes. Op een dag hadden ze wel twintig eitjes. Ze verwachtten dus ook twintig kuikentjes. Ze verzorgden de eitjes heel goed, maar er zijn er maar vijftien van uitgekomen".
De moraal luidt: "Tel je kuikentjes pas als ze uitkomen".
Dan vraagt de juf aan Ellen:
"En hebben jouw ouders ook een verhaal verteld?"
"Ja", antwoordt Ellen, mijn papa heeft ons verteld over zijn zus; Tante Annie.
Onze tante Annie woont in Amerika en is daar bij het leger. Ze is piloot bij de luchtmacht en heeft meegevochten in Irak. Op een dag werd haar vliegtuig geraakt en moest ze springen. Het enige dat ze bij had was een fles whisky, een machinegeweer en een zakmes.
Terwijl ze aan haar parachute bengelde, dronk ze de fles whisky leeg, dan was ze die alvast kwijt.
Toen ze beneden kwam, werd ze omsingeld door wel zeventig Irakezen. Ze pakte haar machinegeweer en schoot er vijftig van neer, toen waren haar kogels op.
Met haar zakmes kon ze er nog vijftien doden, toen brak het mes af.
De vijf laatste heeft ze met haar blote handen gedood.
De juf kijkt Ellen ontdaan aan en vraagt na enige stilte: "En heeft je papa je ook een moraal bij dat verhaal verteld?"
Ellen antwoordt: "Jazeker, je kunt beter uit de buurt van tante Annie blijven als ze gezopen heeft
Ze krijgen als opdracht thuis aan hun ouders te vragen een verhaal te vertellen waaraan een moraal hangt.
Wanneer ze terug in de klas komen, mogen ze dat verhaal vertellen.
Mieke vertelt:
"Mijn ouders zijn kippenboeren, ze hebben een legbatterij. Op een dag hadden ze in de auto een mand eieren staan. Ze reden over een grote bobbel in de weg, waardoor de eieren braken".
De moraal luidt: "Wees zeer voorzichtig met fragiele voorwerpen".
Elsje vertelt:
"Mijn ouders hebben ook een kippenboerderij, maar zij kweken kuikentjes. Op een dag hadden ze wel twintig eitjes. Ze verwachtten dus ook twintig kuikentjes. Ze verzorgden de eitjes heel goed, maar er zijn er maar vijftien van uitgekomen".
De moraal luidt: "Tel je kuikentjes pas als ze uitkomen".
Dan vraagt de juf aan Ellen:
"En hebben jouw ouders ook een verhaal verteld?"
"Ja", antwoordt Ellen, mijn papa heeft ons verteld over zijn zus; Tante Annie.
Onze tante Annie woont in Amerika en is daar bij het leger. Ze is piloot bij de luchtmacht en heeft meegevochten in Irak. Op een dag werd haar vliegtuig geraakt en moest ze springen. Het enige dat ze bij had was een fles whisky, een machinegeweer en een zakmes.
Terwijl ze aan haar parachute bengelde, dronk ze de fles whisky leeg, dan was ze die alvast kwijt.
Toen ze beneden kwam, werd ze omsingeld door wel zeventig Irakezen. Ze pakte haar machinegeweer en schoot er vijftig van neer, toen waren haar kogels op.
Met haar zakmes kon ze er nog vijftien doden, toen brak het mes af.
De vijf laatste heeft ze met haar blote handen gedood.
De juf kijkt Ellen ontdaan aan en vraagt na enige stilte: "En heeft je papa je ook een moraal bij dat verhaal verteld?"
Ellen antwoordt: "Jazeker, je kunt beter uit de buurt van tante Annie blijven als ze gezopen heeft
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik had al het idee dat het hier op uit zou lopen, ging ook wel een beetje van kwaad tot erger.
maar ben het met jullie eens dat iedereen op ieder moment de site moet kunnen openen en geen problemen mee op zijn of haar werk moet krijgen.
excuses
gr.
floris
maar ben het met jullie eens dat iedereen op ieder moment de site moet kunnen openen en geen problemen mee op zijn of haar werk moet krijgen.
excuses
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Alhoewel Hayden Panettiere wel een erg lekker ding is hoor!
Ja ook van mijn kant excuses!florisvandam schreef:Ik had al het idee dat het hier op uit zou lopen, ging ook wel een beetje van kwaad tot erger.
excuses
gr.
floris

Alhoewel Hayden Panettiere wel een erg lekker ding is hoor!

- El Presidente
- Mod virus alert!
Bericht
...
Laatst gewijzigd door El Presidente op 07 mar 2015, 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Animum debes mutare, non caelum
- WoK
- Volledig MINI minded!
Bericht
kerel heet greg patillo, en heeft n groepje met de naam project movements ofzo....
kerel lijkt wel wat op herman finkers vind ik....
en als je dan tch aan t zoeken bent.....hard knock life en natuurlijk peter and the wolf
ik vind deze gozert leuker eigenlijk...Fred schreef:
wow![]()
![]()
![]()
![]()
kerel heet greg patillo, en heeft n groepje met de naam project movements ofzo....
kerel lijkt wel wat op herman finkers vind ik....
en als je dan tch aan t zoeken bent.....hard knock life en natuurlijk peter and the wolf
Onze sponsors